מה הקשר בין דוגמנית בבגד ים קטנטן ל"אגאדיר"? גבי גזית מנסה להבין

ברשת ההמבורגרים העלו קמפיין חדש שהצליח לעורר את זעמם של גולשים רבים ברחבי הרשת. בתוכנית הבוקר שוחחו עם מנהלת תוכן ומדיה באתר "המקום הכי חם בגיהינום" וניסו להבין יחד מה הייתה מטרת הקמפיין

גבי גזית צילום: ללא
מעריב אונליין
מעריב אונליין | צילום: מעריב אונליין

כדי לקדם את התפריט החדש בחרו ברשת לפרסם תמונה של גבר מבוגר עם שעון יוקרתי כשלצידו כורעת בחורה צעירה לבושה בבגד ים. גבי גזית שוחח הבוקר עם ליוי וינטר, מנהלת תוכן ומדיה חברתית באתר "המקום הכי חם בגיהינום", שמובילה את המאבק נגד רשת ההמבורגרים.

וינטר התקשתה להסביר את הקשר בין התמונה הפרובוקטיבית לבין מסעדת המבורגרים: "הלוואי שיכולתי להסביר את הקשר, אני בעצמי לא מבינה אותו. זו לא פרסומת לשעונים, לא פרסומת לביקיני ולא לעגילים. לדעתי בין האישה והשעון שעונד הגבר המבוגר אין שום הבדל".

תגיות:
גבי גזית
/
ייצוג נשים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף