ישראלי בן 26 נדקר הערב (ראשון) בתחנת הדלק דור בכביש 443 ונפצע באורח קל. החשוד בדקירה נורה ברגלו על ידי כוחות צה"ל ונהרג.



הגבר שנדקר הגיע בכוחות עצמו למחסום עפר הסמוך למקום שם חבר לכוחות מד"א שהעניקו לו טיפול רפואי וטיפלו בפציעה בכתפו. ממד"א נמסר כי אדם שנדקר בפלג גופו העליון על ידי בן מיעוטים הגיע למחסום עופר סמוך לגבעת זאב. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שערי צדק. 

פאראמדיקית מד"א, ענבל ווברמן, שהגיעה למקום סיפרה: "כשהגענו למחסום ראינו גבר כבן 26 עם סימני דקירה בפלג גופו העליון מטופל על ידי כוח רפואה צבאי, הוא סיפר לנו שהוא נדקר בזמן שתדלק את רכבו, הענקנו לו טיפול רפואי בשטח ופינינו אותו במצב קל לבבית חולים בירושלים".

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי לפצוע ניתן טיפול רפואי ראשוני כשהוא בהכרה מלאה. נסיבות המקרה בבדיקה של כוחות צה"ל ושל משטרת ישראל.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, התייחסה בעמוד הפייסבוק שלה לפיגוע הדקירה וכתבה: "הפיגוע הערב בתחנת דלק בכביש 443 מזכיר לנו היטב עם מה אנו צריכים להתמודד ועד כמה אנו חייבים לנקוט ביד ברזל כלפי מפגעים ושולחיהם".

"ממשלת ישראל נוקטת יד ברזל מול מחבלים וטרוריסטים, אין בכוונתנו להרפות במאבק הזה. נמשיך להלחם בטרור באפס סובלנות ולעשות הכל כדי לסכל פגיעה באזרחים.אנחנו כאן לא כדי להיות מיעוט נרדף אלא כדי לנהל חברה יהודית דמוקרטית במדינת ישראל, אין ספק כי כוחנו באחדותנו", הוסיפה רגב.