הלך רחוק כדי לשלם חשבון חשמל: כתב אישום הוגש בשבוע שעבר נגד תושב שדרות בן 36 בגין תקיפה איומים וגניבה, לאחר ששדד 1000 שקלים מחנות נוחות ביד מרדכי, תקף את העובד במקום ונמלט.
ביום רביעי האחרון התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על גניבה, תקיפה ואיומים מחנות נוחות באזור יד מרדכי. לטענת המוכר, בזמן שסידר את הסחורה מאחורי דלפק החנות, אדם אשר היה באותה העת במקום, ניצל את ההזדמנות וגנב כאלף שקלים מתוך מגירה שהייתה בדלפק. המוכר שהבחין בכך ביקש ממנו לעזוב את הדלפק ואז החל החשוד לדחוף את המוכר ולאיים עליו תוך שהוא אומר לו: ״זוז אני אדקור אותך״. 
בשלב מסוים נמלט החשוד מהחנות והמוכר דיווח על ההתרחשות למשטרה. לאחר מספר שעות בהן שוטרי תחנת שדרות של משטרת מרחב לכיש ערכו סריקות באזור והחלו בניסיונות להתחקות אחר החשוד, הגיע החשוד בכוחות עצמו לתחנת המשטרה בעיר שדרות והסגיר את עצמו. בחקירתו אמר לשוטרים כי עשה זאת כדי לשלם את חשבונות החשמל. 

בבית משפט השלום באשדוד הוחלט להאריך את מעצרו של החשוד עד להחלטה אחרת ובמשטרת שדרות ציינו כי על אף שהחשוד הסגיר עצמו למשטרה מספר שעות לאחר אירוע, מעשיו חמורים ואלימים ועל כן יש למצות עמו את הדין.