בעלי חניונים בת"א מודאגים: התפוסה ירדה בחצי בגלל הרכבת הקלה"

לא רק בעלי הקרקע מודאגים, אלא גם העובדים שלהם, שמבינים מי ישלם את מחירי ההפסדים הכבדים

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
חניון ריק בתל אביב
חניון ריק בתל אביב | צילום: אריאל בשור
2
גלריה

אלא שלא כולם נהנים מהפריווילגיה הזאת. "אנשים ילכו לחניות מחוץ לעיר ולא יבואו לפה יותר", אומר ש', עולה חדש מחבר העמים העובד כשומר בחניון לא רחוק מזה של דיין, שמחשש למשרתו ביקש לא להיחשף. ש' הוא כבר בגיל העמידה, עובד בשכר מינימום במגרש מכוניות של איש עסקים שבידיו חניונים רבים בגוש דן. אם עבודות החפירה של הרכבת הקלה יחסלו את המגרש של ש', הבעלים יפסיד כסף, אך סביר שלא ירד מנכסיו. ש' לעומת זאת יאבד את מקור הפרנסה היחיד שלו. "אתה חושב שהוא ייקח אותי למקום אחר? הוא לא ייקח", הוא אומר. "בכל חניון יש לו כבר מישהו קבוע שעובד שם, הוא לא יוציא מישהו אחר בשבילי. אני אהיה ברחוב". באשר לעתיד המגרש ביום שאחרי שהפטישים ידממו הוא לא אופטימי. "בטח שזה ישפיע, לגיטימי שזה ישפיע", הוא אומר. "זה ישפיע בגדול".

כביש הכניסה אליו מרחוב יהודה הלוי נגיש מאוד ודומם מאוד. "הגישה אלי לא השתנתה בכלל, ואנשים כבר לא נכנסים", הוא אומר. "עוד מעט יורידו את גשר מעריב, ואז באמת נהיה בבעיה".

תגיות:
תל אביב
/
הרכבת הקלה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף