שוב מקרה של תינוק שהוכה על ידי המטפלת שלו.



תושבת רמת גן בת 34 נעצרה הבוקר (שני) בחשד שהכתה תינוק בן תשעה חודשים בו היא מטפלת.



אביו של הפעוט, תושב רמת גן בן 32, הגיע אמש לתחנת מרחב דן של המשטרה והתלונן שבנו מתנהג בצורה חשודה וכי יש עליו סימני אלימות וכן הוא הביע את חששו שהמטפלת מכה אותו.



המטפלת נעצרה לחקירה ובחקירתה הודתה במיוחס לה והביעה צער על מעשיה. היום היא תובא בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב להארכת מעצר.



בחודשים האחרונים נחשפו מספר מקרים מטרידים של התעללות בתינוקות, בחודש יוני נחשף כי וונדי יעקבס, בת 56 מרמת גן, אשר הועסקה כמטפלת של תאומים בני חמישה חודשים בגבעתיים התעללה בהם. זמן קצר לאחר תחילת עבודתה התעורר חשד אצל אם המשפחה בנוגע להתנהלות יעקבס והיא החליטה להתקין מצלמה בדירה.



חשדותיה התאמתו ובסרטונים היא ראתה כי המטפלת תקפה את הפעוטות במספר הזדמנויות, כאשר בין השאר היא משכה את אחד התאומים, ניערה את גופו ואמרה לו "בוא לפה, אתה תלך לישון עכשיו".



הצעת חוק פיקוח על מטפלים


לפני כחודשיים יזם ח"כ חיליק בר (המחנה הציוני), הצעת חוק פיקוח על מטפלים בחסרי ישע ובילדים, המבקשת לאפשר צילום והקלטה של מטפלים בתינוקות, קשישים, בעלי מוגבלויות ומי שהוגדר בחוק חסר ישע.



הרקע להצעת החוק היא העובדה כי אירועי התעללות רבים נחשפו הודות להקלטות או צילומים שנעשו בסתר, על אף שחוקיותם בעייתית. כיום מתיר החוק להקליט שיחה אך ורק כשהמקליט הנו צד בשיחה, וח"כ בר מבקש לשנות זאת ולאפשר, כאמור, צילום והקלטה גם כשהמקליט אינו נוכח.