שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הרעה. 

ב-15 השנים האחרונות עלה שיעור התלמידים והתלמידות הלומדים במוסדות המפרידים בנות ובנות מ-33% ל-51%. לפי המחקר המדובר, בתי הספר האלה גם נוהגים לסנן יותר את התלמידים המתקבלים אליהם ובוחרים להשאיר בחוץ ילדים ממשפחות במעמד סוציו-אקונומי נמוך.

לתכנית "חמש בערב" ברדיו 103 FM  

במשך שנים אני שומעת כמה החינוך הממלכתי-דתי יציל את המדינה. "מלח הארץ" קוראים להם. והנה אנחנו מגלים שההקצנה חודרת לשורותיו של הציבור הזה בצעדי ענק משאירה מאחור לא רק את החלשים אלא גם את השפיות ואת העתיד של המדינה. 
היתרונות לעירוב בנים ובנות כל כך משמעותיים- מהישגים טובים יותר ועד צמצום הפערים החברתיים, אבל בבתי הספר האלה לאף אחד לא אכפת. העיקר שחלילה ילד בכיתה ב' לא יצליח לשלוט בעצמו כשהוא רואה ילדה מכוסה מכף רגל ועד ראש בכיתתו. זו לא היהדות, לא משנה מה תנסו למכור.

שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב. 
בשנים האחרונות  ביקור של יהודים בהר הבית הפך בלתי נסבל.  כבר התרגלנו שלמוסלמים מותר להיכנס דרך עשרה שערים. ליהודים ולתיירים – רק דרך שער אחד. כבר התרגלנו שרק למוסלמים מותר להתפלל במקום הקדוש ביותר ליהודים, כבר התרגלנו לכך שהבדיקות לכל יהודי שמנסה להיכנס  ארוכות ומשפילות בשעה שתיירים העוברים לידם עוברים בלא כל קושי. 

לאתר של רדיו ללא הפסקה 103 FM
אבל בשנים האחרונות, במימון התנועה האיסלמית של שייח ראאד סלאח , מגיעות מידי יום קבוצות מאורגנות של נשים וגברים, המכונים מורביטון ומרביטאת, המקבלים שכר כדי להתנפל על המבקרים היהודים, בקללות,  צרחות, דחיפות, מכות, אבנים ויריקות. 
המשטרה נהגה עד לאחרונה לפנות מיד את המבקרים היהודים , אבל השבוע התבשרנו כי השר לבטחון פנים גלעד ארדן פנה לשר הביטחון שיכריז על המורביטון והמורביטאת – ארגונים אסורים. ואתמול הוגבלה כניסת כנופיות הנשים בשעות הביקור הספורות המוקצבות ליהודים. בהר השתרר שקט. שוטר טוב לשר לביטחון פנים.