גבי גזית פתח את תכניתו ב-103FM בשלוש הערות בשתי דקות.



מילה לגל הירש. תגיד חבר, עוד לא הבנת? אתה לא יודע לקרוא את השטח? אתה מפקד בכיר, אין לך כלים להבין שהקרב אבוד? 


המשטרה זה לא יעד מבוצר של החיזבאללה שחייבים לכבוש אותו. המשטרה זה לא משרה שצריך להתאבד עליה. המשטרה זה לא הדבר ההוא שאם תוותר יגידו שנכנעת ואז החלקים המצ'ואיסטים בסיסטם שלך יפרצו בבכי.


תגיד, מר הירש. ונגיד שהקרב יצליח ובסוף ימנו אותך למפכ"ל. תיכנס לתפקיד, תגיע לישיבות סגל פיקוד, למחוזות וכולם יסתכלו עליך בעין העקומה הזאת של הישראלים שמאחוריה יהיה המבט של הנה זה מלבנון, הנה זה מקזחסטן הנה סוחר הנשק. מה עושה כאן הבחור השנוי במחלוקת? אף פעם לא תתקבל עד הסוף. למרות שתוכל ביד ברזל לנהל את השוטרים, אף פעם לא תהיה הבחירה המוצלחת.

עזוב, מר הירש, זה לא יילך. קח את המזוודה שלך, סע לגיאורגיה, קח תרמיל, סע לקזחסטן. שם מחכים לך קוני או מוכרי הנשק. הם לא יבדקו אותך בציציות. הם מבינים רק את שפת השטרות ולא את שפת השוטרים.

מילה למר ניסנקורן מזכ"ל ההסתדרות: זה נחמד מאד שאתה יוצא למאבק בעד עובדי רשות השידור באמת הם ראויים להגנה מפני הכוחניות שנוקט כלפיהם ראש הממשלה. אבל סליחה, באמת סליחה, מר ניסנקורן. מה הקשר בין הגנה על שדרי רדיו וטלוויזיה לבין התעללות בישראלים חפים מפשע שרוצים לטוס לחו"ל ואתה משבית את השדה או לפחות חלקית?

למה סבל של עובד אחד צריך ליצור סבל אצל הציבור? מה נראה לך, שביבי יפרוץ בבכי אם תשבית את נתב"ג ויבטל מיד את פיטורי העובדים ברשות השידור?
אתה רוצה להציל את רשות השידור? אני אתך. תעלה כאן תגיד מה שתגיד תכניס לביבי שיכאב לו, אבל לא על חשבון הסבל של תיירים וישראלים שאין להם שום קשר לערוץ הראשון.

מילה למוטי זיסר, יהודי מאמין חובש כיפה שלא רק יפה לגביר מאגרא רמה לבירא עמיקתא אלא לבירא של ביוב וצואה. כשאתה קם בבוקר ומסתכל במראה מה אתה רואה? יהודי שומר מצוות שצריך להתנהג באופן מכובד או איזה בלש פרטי מפעם שמסתובב עם טייפ ומקליט אנשים על מעשי זימה? והכל כדי לא להחזיר כסף?

אתה זיסר, מגדולי הטייקונים של פעם? אלביט הדמיה, מרכזים מסחריים בכל אירופה, שכשלת בניהול האימפריה, מסתובב עכשיו כמו גשש בלש ומחפש צדק? צדק אבסולוטי או צדק שמורכב מנקמה בוערת ותכלית אחת יש לו - להתנקם באלה שאתה חייב להם כסף ולא בא לך, אבל ממש לא בא לך להחזיר.

הבושה, זיסר, הבושה מרכינה את ראשה ומתביישת.
 
"גבי גזית", ימים א'-ה' ב-10:00, רדיו 103FM