בעקבות ההקלטות שנחשפו בערוץ 10, התקשרו הבוקר (שני) שי ודרור לשרה מירי רגב וניסו לברר האם היא ניסתה לטייח העברת מיליוני שקלים ללא מכרז למשרד הפרסום 'יהושע TBWA'.



שרת התרבות הגיבה לדברים ושלחה מסר ברור לאדם שהדליף את השיחה לתקשורת.



לאתר 103FM



בהקלטות שנחשפו נשמעת שיחת ועידה של רגב עם בכירים נוספים ממשרדה. במהלך השיחה המשתתפים ניסו לכאורה לתאם גרסה שתבהיר מדוע משרד התרבות והספורט ייעד את  'לא לדאוגוסט' - הקמפיין הפרסומי של משרד התרבות והספורט, למשרדו של הפרסומאי רמי יהושע ללא מכרז. 

רגב הכחישה היכרות מוקדמת עם יהושע והציגה לשי ודרור את גרסתה: "אין לי קשר עם יהושע ולא ראיתי אותו בחיים. הפעם הראשונה שראיתי אותו הייתה בישיבה במשרד, אני לא מכירה אותו לפני. אני לא התעקשתי שהוא יהיה, אני התעקשתי שהטוטו יהיה והטוטו עובד עם רמי יהושע, הוא זכיין של הטוטו".

רגב הסבירה את הקשר בין הטוטו לפרויקט 'לא לדאוגוסט': "הטוטו קשור לפרויקט משום שהטוטו לקח על עצמו 5 מיליון שקלים. 2.5 מיליון שקלים הספורט ו-2.5 מיליון שקלים על שיווק. משום שהפרויקט של 'לא לדאוגוסט' הוא פרויקט משותף של 24 שעות פעילות ספורט ותרבות לפריפריה הטוטו לקח על עצמו את השיווק. הטוטו עשה הסכם - לא היום, לא אתמול ולא לפני חודש, במשך שנים יש לו זיכיון עם רמי יהושע". 

"מי הקליט את השיחה והפיל אותך?" שאלו שי ודרור את השרה והיא השיבה בלי היסוס: "הלוואי והייתי יודעת. לא "הפילו" אותי כי אותו מדליף או מדליפה לא היו מספיק חכמים להוריד את הקטע בהקלטה שאומר 'אין כמו להגיד את האמת'. מה לעשות שיש אנשים רעים? תאמינו לי שאנחנו נמצא את המדליף, בסך הכל היו 6 אנשים בשיחת הוועידה".

בהמשך הוסיפה רגב: "תודה לאל ידיי נקיות ומעולם לא התעסקתי עם משהו שאסור להתעסק. הפרויקט אושר לפי חוק ומלווה ע"י יועצים משפטיים. יש פה סערה בכוס מים ואין לי שום כוונה להתנצל על משהו שלא היה".

תוכנית הבוקר של שי ודרור, א'-ה' מ-7:00-9:00 ב-103FM