אלונה (שם בדוי), צעירה בת 24 מאזור המרכז שמתפרנסת מעיסוי ארוטי, הגישה תלונה במשטרה נגד אמה, לאחר שלטענתה שכרה האם חוקר פרטי שיעקוב אחריה כדי לבדוק אם היא מספקת שירותי מין בתשלום.

דנה ספקטור ורן שריג שוחחו עם אלונה אמש בתכניתם ברדיו 103FM ושמעו ממנה את פרטי המקרה.

לדברי אלונה, הסיפור החל לאחר שאחותה, בנקאית במקצועה, ראתה שתזרים המזומנים של אלונה גבוה מתמיד. האחות המודאגת פנתה לאם שהחליטה להיכנס לעובי הקורה: "התזרימים של הכסף היו גבוהים מידי ואמי התחילה לחשוד".

"אמרתי לה שאני עובדת בקזינו והיא האמינה עד שמישהו בא ואמר לה שהוא ראה אותי נכנסת למכון עיסוי, אז היא ואחותי שכרו בלש פרטי", הוסיפה אלונה.

החוקר, שנשכר לכאורה על ידי האם, עקב אחר הבת וגילה שהיא אכן עובדת במכון עיסוי. לדברי אלונה, כשהגיע המידע לאמה החליטה האם לעלות שלב וביקשה מבלש שיבדוק בעצמו אם בתה מספקת שירותי מין בתשלום ויחזור עם הוכחות.

"במקום שבו בן אדם מגיע וקובע להגיע בחורה מסוימת לזמן מסוים. אותו בחור ביקש אותי במיוחד". למרות מה שקרה בהמשך אלונה לא חשדה בדבר: "הוא נכנס לחדר ולא נראה לי מוזר, כשבן אדם נכנס הוא משלם ויש לו חמש דקות של מקלחת, בזמן הזה הוא מנקה את עצמו מתנגב ומתכונן ואז הוא ממתין על המיטה ערום. בזמן הזה, כשנכנסתי לחדר, אותו אדם היה עסוק עם התיק שלו ודי רטוב. לא קישרתי אבל מתברר שבזמן הזה הוא התקין את המצלמה ובהמשך צילם מהתיק. הוא נשכב על הבטן ועשיתי לו מסאז' של 45 דקות, מתוכם 25 דקות זה רק מסאז'".

"עבודה לכל דבר"

על פי אלונה, לאחר שצילם אותה פנה החוקר הפרטי לאמה עם תמונות וסרטון שתיעדו את הפעילות. האם המזועזעת לא גילתה אמפתיה: "היא זרקה אותי ואת בת הזוג שלי מהבית ושמה את כל הדברים בחדר מדרגות", סיפרה הצעירה.

"היא איימה לפרסם את התמונות באינטרנט והבטיחה להרוס לי את החיים, לקחת אותי למשטרה ולעשות לי קרחת. אני לא חושבת שזה ממקום של דאגה. אני באה מבית מרוקאי, מדובר באנשים שמגיעים ממקום של כבוד – ו'מה יגידו' ו-'אוי ואבוי אם ידעו שהבת שלי עושה את הדברים האלה'. אני חושבת שהסרטון נשאר בדלתיים סגורות אבל המשפחה ראתה את התמונות", הוסיפה אלונה.

למרות כל הסערה סביבה, הבהירה אלונה כי אינה סוברת שהעיסוק שלה בעייתי ומתייחסת אליו כאל כל מקור הכנסה אחר: "מסאז' ארוטי מתבצע בעירום מלא של הגבר וגם של האישה, החדרים מאוד מפוארים והמקום הוא ספא אקסקלוסיבי. לקוחות יודעים לאן הם באים וידוע מראש שיהיה 'הפי אנד' אבל הכל בהסכמה ולא שולחים ידיים או מנסים דברים שאסור. מבחינתי זו עבודה לכל דבר, ואני הכי מקצועית שאפשר להיות".

בשיחה שללה אלונה את הטענה כי היא מנוצלת על ידי הגברים: "אני לא חושבת שאני מנוצלת על ידי גברים, אני חושבת שאני מנצלת את הגברים. זו אחלה מקפצה לשכר לימוד, הון עצמי לקניית בית ול-1,001 דברים שאתה לא יכול להשיג בעבודה רגילה".

בעקבות המקרה האם והבת אינן בקשר:  "עכשיו אנחנו לא מדברות ותבעתי אותה כי היא לא רוצה להביא לי את הסרטון והתמונות ומכיוון שהיא סירבה לחשוף את זהותו של החוקר שעשה עבירה פלילית חמורה. באיזשהו שלב היא תצטרך להביא לי את התיעוד כי אם לא נגיע לתביעה חמורה יותר. למה שהיא עשתה לא הייתי קוראת אכפתיות, הייתי קוראת לזה חדירה לפרטיות".

ערכה: ליאת מלכא בלכטובסקי