כמו בכל פעם שדיוני המליאה נמתחים לעבר השעות הקטנות של הלילה, מגיע תורם של חברי הכנסת לשחרר מעט את העניבה ולהיות פחות רשמיים. 

 בין הדיונים המרתוניים לנאומים, ניתן היה לקבל מספר "קרבות" מעל דוכן הכנסת ומצד שני, גם הדי צחוק גדולים אשר גרמו למתח באולם להתפוגג מעט, לכמה שניות.

 החוק שגרר הכי הרבה אמוציות היה "חוק הטרור", אשר עלה לקריאה ראשונה ועבר ברוב של 46 מול 14. במהלך הדיון על החוק, עלה ח"כ יואל חסון מהמחנה הציוני אל הדוכן וקרא למרצ ליישר קו ולא להתנגד לחוק הנוכחי. 

 יו"ר מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון, אשר קיבלה אישור להודעה אישית על גבי הדוכן, עלתה ותקפה בחריפות את ח"כ יואל חסון, כשהיא מציינת כי מדובר באיש האחרון אשר יכול להטיף מוסר לאנשי מרצ, בעיקר לאחר שעבר שלוש מפלגות במהלך הקדנציה שלו.

 במהלך הנאום היא קראה מספר פעמים "תתבייש לך שאתה מנסה להטיף לנו מוסר. כבר אי אפשר לעקוב אחרי המפלגות שעברת. מה שעשה ח"כ חסון מעל הבמה הזאת, המילה חצוף קטנה עליו". 

ח"כ יואל חסון לא נשאר חייב והגיב: "זהבה טוענת שצריך להתייחס בכבוד למחבלים, לתת להם זכויות. את מדברת על הזכויות של המחבל ששיגר את פצצת המרגמה שהרגה את דניאל טרגרמן? במדינה הזאת לא מנצחים טרור בחיבוקים, אלא בכוח. נמאס מהרפיסות של השמאל הסהרורי של מרצ, שמקדם בברכה מחבלים. ככל שהדיבור על זכויות אדם למחבלים מתגבר, יש להם יותר מוטיבציה לטרור".

עוד הוא הוסיף: "כואב לי שמצד אחד זהבה גלאון ומרצ מחבקים מחבלים משמאל ונתניהו והליכוד משחררים מחבלים ומדברים עם חמאס מימין, כשבין שתי הקצוות עומד המחנה הציוני וקורא להיפרד מהפלסטינים ולהילחם בטרור בכל הכוח".

ח"כ גלאון היפנתה גם אצבע מאשימה לעבר המחנה הציוני ואמרה: "אני רוצה לסיים ולהגיד לאנשי המחנה הציוני - תבחנו את עצמכם, אתם עושים קריירה מהסתה על מרצ. אתם כבר מזמן לא האלטרנטיבה לימין". לאחר שח"כ חסון המשיך לצעוק לעברה קריאות במהלך הנאום, צעקה לעברו ח"כ גלאון: "מי אתה, לך חפש את החברים שלך". 

במהלך הנאום של גלאון החל דווקא ח"כ אורן חזן, שהיה במוקד העניינים לאחר שהסתכסך עם השר יעלון, לצעוק לכל עבר ודרש מחבר הכנסת אחמד טיבי, שניהל את הישיבה, להגיש תלונה לוועדת האתיקה. ח"כ טיבי אמר לו כי יוכל לעשות זאת וביקש ממנו להירגע: "אורן, אתה לא מרגיש טוב, תשב ותירגע", אמר לעברו ח"כ טיבי, בניסיון להרגיעו. 

איילת שקד: "אני יודעת שיום אחד אשב באופוזיציה" 

לאחר הקריאה הראשונה של "חוק הטרור" עלתה הצעת חוק להסדר התדיינות בסכסוכי משפחה (הוראת שעה). חברי הכנסת, שהבינו כי השעה מאוחרת, החליטו בזה אחר זה שלא לעלות לדוכן (חלקם נעדרו מהאולם). ח"כ טיבי הקריא למעלה מ-15 חברי כנסת שהחליטו לוותר על זכות הדיבור שלהם, עד לח"כ עליזה לביא מ"יש עתיד", שביקשה לדבר. בתגובה צעק אחד מחברי הכנסת כי בעקבות משיכת הזמן לעבר לביא כי "את גורמת לי עכשיו לסכסוכים בבית". המשפט גרם לפרץ צחוק גדול באולם, כשגם לביא התקשתה להסתיר את החיוך, אך הוסיפה כמובן "ממשלת נתניהו היא זאת שגורמת לסכסוכים".

בדיון על חוק השידור הציבורי, הציג יו"ר הקואליציה, ח"כ צחי הנגבי את השר הממונה אופיר אקוניס בתור שר המדע והטכנולוגיה, כשהוא משמיט את השם חלל מהמשרד, כפי שביקש אקוניס לעשות. חברי הכנסת, למרות השעה המאוחרת, לא פספסו את הנקודה ושוב נשמעו פרצי צחוק במליאה, כולל של אקוניס עצמו. 

ולסיום, שרת המשפטים, איילת שקד, עלתה אל דוכן הכנסת במהלך דיון וביקשה דווקא ליצור שיח אחר בין חברות הכנסת. 

שקד הפתיעה ואמרה: "אני יודעת שיום אחד אשב באופוזיציה, ככה זה גלגל החיים. אבל גם כשאהיה שם, אדע לדבר בצורה מכובדת כלפי חבריי לבית. בייחוד ביום היסטורי כזה, כשאנחנו שוברות שיא חברות כנסת, אנחנו צריכות לכבד את השנייה. 

"הרי מרב (מיכאלי), את יודעת שאנחנו מסכימות על מעל 50 אחוז מהדברים. אתן צריכות לכבד קצת יותר גם בפייסבוק. אנחנו 25 אחוזים מהכנסת, זה הישג בלתי רגיל. אני מצפה לקוליגיאליות נשית", סיכמה. אגב, מיכאלי עצמה רצתה להגיב לדברים מעל הדוכן, אך יו"ר הישיבה, ח"כ טיבי, סירב בגלל שלא הגישה את הבקשה כדין.