שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע


ח"כ אורן חזן שיגר מכתב לראש הממשלה נתניהו ודרש להדיח מתפקידו את שר הבטחון משה (בוגי) יעלון, כי הוא, ואני מצטט, "איבד את עשתונותיו ומפקיר את הבטחון", ועוד אישומים חמורים שונים. אחר כך מוסיף חזן שהוא, כשליחם של המתיישבים, חבר כנסת מטעם הליכוד וחבר ועדת החוץ והבטחון של הכנסת, נאבק יום ולילה למען בטחון התושבים, בעוד יעלון, אתם כבר יודעים, מפקיר אותם ומתיר את דמם.

ואני שואל עד מתי תימשך הבושה הזו, עד מתי הפרחח הזה ימשיך להכתים את חיינו הציבוריים, הרי זו כבר מזמן לא בדיחה וגם הגימיק עבר, אבל הסרחון נשאר, והוא שלנו.

שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה

תאמינו או לא, אבל בין הידיעות והתמונות המזוויעות היום בעיתונים הצלחתי למצוא משהו שהוא טוב באופן אבסולוטי.

אהלן ליאת מזרחי- אני לא יודעת מה הוביל אותך לתרום כליה, אני בטח שלא מצליחה להבין איך החלטת לתרום כליה עוד לפני שידעת מי יהיה המושתל, אבל בזכותך, צדיקה גדולה, עידו בן החמש וחצי יהיה כאן בראש השנה. הילד בדיאליזה מהיום השני לחייו ועכשיו ליאת הגיעה לחייו מבלי שהיתה צריכה להקריב את חייה, מבלי שהיה צריך בכלל לבקש.
 

פעם בכמה זמן מגלים שיש כאלה אנשים, כאלה שכל החיים שלהם מצילים אנשים אחרים כפרמדיקים, לדוגמה, ומחליטים שהם יכולים לעזור אפילו יותר. יש כאלה אנשים וחשוב שנשמע עליהם וניתן להם את כל הכבוד הראוי להם. מי יודע, אולי הם ידביקו עוד כמה אנשים כאן בסביבה ב"מחלה" שלהם והחברה שלנו תהיה קצת יותר מתוקנת?