שמונה חודשים אחרי שנאנסה באכזריות על ידי אלמוני שפגש אותה ברחוב זיהתה לפנות בוקר (שבת) נערה בת 17 את מי שעומד מאחורי הסיוט של חייה והזעיקה את המשטרה שלאחר מרדף קצר עצרה חשוד אוקראיני בן ה-26 המחזיק ברשותו אשרת תייר.



מקרה האונס הראשון ארע בחודש ינואר. בת 16 חזרה מבילוי במטרונית ולרוע מזלה באותה שעה חלף במקום החשוד שתחילה ניסה לשוחח עימה אולם מאוחר יותר תקף אותה באכזריות וניסה לאנוס אותה אלא שצעקותיה הבהילו אותו והוא נמלט מהמקום.



מספר ימים לאחר מכן אירע המקרה החמור ביותר שעה שאותו חשוד, כך על פי פרטי הזיהוי שמסרו המתלוננות, נפגש באקראי בנערה בת 17 תושבת קריית ים ומשזו סירבה לנהל אתו שיחה תפס אותה בכוח גרר אותה למחסן בסמטה צדדית ושם אנס אותה. לפני שעזב את המקום חתך החשוד את המתלוננת בבטנה ובפניה באמצעות סכין יפנית.




החשוד באונס. צילום: חטיבת דובר המשטרה


שתי קורבנות העבירות סיפרו לחוקרי תחנת זבולון כי החשוד שפגע בהן נשא על כתפו תיק צד אפור וכי הוא נושא מבטא זר. בסיוע חוקרי תחנת זבולון הן הרכיבו את קלסתרונו של החשוד אלא שמאז כל ניסיונות המשטרה להתחקות אחר זהותו עלו בתוהו. מה שהחזיקו החוקרים הן דגימות DNA של החשוד שנאספו מזירת האונס במחסן.



אתמול לפנות בוקר חלה תפנית דרמטית בפרשה כשאחת הנערות ירדה עם חברה לעשן ולתדהמתה הבחינה בחשוד שאנס אותו כשהוא חולף על פניהן ברחוב.



הנערה שזוכרת היטב את צעדיו של החשוד וסגנון הליכתו הזעיקה בבהילות את שוטרי תחנת זבולון שבפיקודו של נצ"מ אילן סרדל, הגיעו למקום תוך זמן קצר ביותר ולאחר מרדף קצר הצליחו לאתר את החשוד ולבצע את מעצרו.



ברשות החשוד נתפס תיק הצד ובו המילון והסכין היפנית שהיו עמו על פי החשד בעת שני מקרי האונס.



פרקליטו של החשוד, עו"ד אולג פרגין מהסניגוריה הציבורית, הכחיש בשם מרשו את החשדות נגדו. "מרשי כופר בחשדות נגדו וטוען כי מדובר לכל היותר בטעות בזיהוי, שכן לו אין קשר כלשהו לאירועים. אני בטוח שהאמת תצא לאור ומרשי ישוחרר במהרה".