חשד לרצח בבת ים: הלילה (חמישי) בשעה 03:00 לערך התקבלה שיחת טלפון למוקד וגבר בן 37 מסר כי רצח את אשתו, בת 31, ברחוב מבצע סיני בעיר. 



על פי החשד, במהלך ויכוח שנסיבותיו טרם התבררו, דקר הבעל את אשתו מספר דקירות בצווארה. האירוע התרחש בסלון הבית, שעה שבחדרים ישנו באותה שעה ילדיהם המשותפים - בני עשר וארבע.  

חקירה נפתחה והנסיות נבדקות. החשוד ברצח נעצר ויובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבת המשפט השלום בתל-אביב.
  
כוחות משטרה ממרחב איילון שהוזעקו לדירה, עצרו את הבעל לחקירה כחשוד ברצח רעייתו. כבר בהגיע כוח המשטרה, הודה הבעל כי דקר את אשתו, אך לא מסר את הנסיבות שהובילו אותו לביצוע המעשה. במשטרה בודקים עתה האם החשוד היה בגילופין בעת ביצוע הרצח. הילדים הועברו לטיפול שירותי הרווחה בעיר.

פאראמדיק מד"א מייק פרז שהיה בזירה סיפר:  "בדירה שכבה אישה כבת 31 עם סימני אלימות בפלג גופה העליון. ניסינו לבדוק אם ניתן להציל אותה, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".


לפני כשבוע, התקשר גבר תושב פתח תקווה לתחנת המשטרה ומסר כי רצח את אשתו בדקירות סכין. כוחות משטרה גדולים מתחנת פתח תקווה הוזנקו למקום ובתוך הזירה מצאו את גופתה של האישה כשעליה סימני אלימות וגם את בנם בן ה-6, שככל הנראה שהה בדירה בעת האירוע. הבעל נעצר בזירה. 



ממד"א נמסר כי האישה, כבת 30, נמצאה פצועה כשהיא מחוסרת הכרה, בדירה ברחוב רוטשילד בפתח תקווה. פאראמדיקים של מד"א מרחב ירקון קבעו את מותה של האישה, עם סימני אלימות בפלג גופה העליון.
על פי ההערכה, בין הבעל לאישה התנהל וויכוח בשעות הבוקר ובמהלכו נטל הבעל סכין ושיסף את גרונה של אשתו.