טרגדיה במהלך השבת: פעוטה כבת שנתיים מירושלים נפצעה היום (שבת) באורח אנוש לאחר שנפלה על פי החשד מחלון ביתה בקומה השלישית לרחוב. הפעוטה פונתה על ידי צוות מד"א ירושלים לבית החולים הדסה עין כרם בבירה תוך כדי פעולות החייאה.

במשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות נפילתה של הפעוטה. מממצאים ראשונים של החקירה, עולה כי התינוקת טיפסה ונפלה מחלון שאינו מסורג. בחלון נקשרו חבלים במקום סורגים. המשטרה ממשיכה בחקירה ובודקת חשד לרשלנות.
 
היום סמוך לשעה 10:00 בבוקר התקבלה קריאה במוקד של המשטרה במחוז ירושלים על ידי עוברי אורח, שסיפרו כי בעת שחלפו ברחוב בית וגן הבחינו בפעוטה שצונחת מחלון הקומה השלישית למדרכה ברחוב. הודעה דומה התקבלה במקביל במוקד 101 של מד"א וצוותי הוזעקו למקום.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א איתרו את הפעוטה כשהיא סובלת מפגיעה בראש ופגיעה רב מערכתית קשה וכשהיא מדממת. תוך כדי פעולות החייאה פינו אותו הפאראמדיקים לבית החולים, כאמור כשמצבה מוגדר אנוש.
 
פאראמדיק מד"א איציק אסרף שהגיע למקום סיפר: "על הקרקע שכבה פעוטה כבת שנתיים כשהיא מחוסרת הכרה עם פגיעת ראש מדממת ופגיעה רב מערכתית קשה, עוברי אורח שהיו במקום סיפרו לנו שהיא נפלה מחלון בקומה השלישית. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותה לבי"ח הדסה ע"כ כשהיא במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה."