מועדון אלנבי תל אביב, אשר עומד במוקד סערה אדירה, לאחר שאישה שתויה צולמה בו, כשהיא מקיימת יחסי מין עם גברים על הבר, נשאר עדיין פתוח, דבר שמעורר הדים רבים ברשת.



כזכור, אמש פורסם בערוץ 10 כי לפני מספר חודשים, הגיעה אל הבר מבלה, אשר שתתה לשוכרה מתחילת הערב בכמויות אדירות. "היא היתה גמורה", העיד אחד המבלים ששהה במקום.



מספר אנשים שהיו במקום אף תיעדו את האירוע במצלמות הפלאפון שלהם, אשר הופצו במהרה ברשת וגם בוואטסאפ. בין היתר ניתן לשמוע את הכרוז בבר מעודד את הגברים לעלות אל הבמה ולבצע עם הבחורה את האקט המיני. הצעקות כללו משפטים כמו: "תן עבודה גבר, איזה תחת מהאגדות, תוריד את התחתונים", ועוד.



מי שלא השלימה עם האירוע, היא חברת הכנסת מרב מיכאלי, אשר פרסמה סטטוס חריף בפייסבוק, בו תהתה כיצד המועדון עדיין פועל, למרות החקירה שמתנהלת בנושא. בין היתר כתבה מיכאלי כי "לא רק שאף אחד מהבעלים לא עשה שום דבר כדי להפסיק את הזוועה אלא שהוא פתוח מאז כרגיל, תודה ששאלתם. זה רק עוד ערב שגרתי בבית היוצר של 'תחרות החולצה הרטובה', שבו תרבות האונס חוגגת בעידוד הבעלים.



"אגב, לידיעת כל המריעים והמצלמים, מעבר לעניין המוסרי שלא נמצא צדיק אחד בסדום הזה שפשוט יקח משם את הבחורה, יש בישראל חוק "לא תעמוד על דם רעך״. אסור פשוט לעמוד ולהסתכל כשמתבצע פשע מול עיניך. גם להפיץ את הסרטונים האלו ברשת זו עבירה. כל מי שהיה שם, כצופה או כמשתתף, הוא שותף לפשע", כתבה חברת הכנסת מהמחנה הציוני.
 

כזכור, בעבר היה ידוע הבר בליין מפוקפק שענה לשם "החולצה הרטובה" והופסק לאחר תרעומת ציבורית כלפיו. יש לציין כי הצעירה אותרה על ידי המשטרה, שפתחה בחקירה, וטענה כי היא כמעט ולא זוכרת שום דבר מהאירוע, אך היא דבקה בעמדתה כי הדברים נעשו בהסכמה. גם בעלי המקום נחקרו בנושא.

 

בחורה צעירה יוצאת למסיבה. היא שותה ורוקדת. בשלב מסוים עולה לרקוד על הבר. מפה לשם היא מוצאת את עצמה מקיימת יחסי מין עם מל...

Posted by ‎Merav Michaeli מרב מיכאלי‎ on Thursday, October 1, 2015