ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד), העלה הבוקר (שישי) פוסט לפייסבוק ובו הוא מספר כי לאחר פיגוע הירי שארע אמש סמוך לאיתמר, הוא החל לפרסם את הרצח בקרב סנטורים.



לפיד, הנמצא בביקור בארצות הברית, כתב: "הלכתי היום בקונגרס מחדר לחדר, מפגישה לפגישה, מסנטור לחבר קונגרס, מרפובליקני לדמוקרטי, ולכל אחד מהם סיפרתי על איתם ונעמה הנקין הי״ד, על מותם. על כך שנרצחו מול עיני ילדיהם".



עוד הוא כתב: "העולם צריך לדעת עם איזה חיות אדם אנחנו מתמודדים. אסור לנו להניח לעולם להסב מבטו".



 

הלכתי היום בקונגרס מחדר לחדר, מפגישה לפגישה, מסנטור לחבר קונגרס, מרפובליקני לדמוקרטי, ולכל אחד מהם סיפרתי על איתם ונעמה ...

Posted by ‎Yair Lapid - יאיר לפיד‎ on Thursday, October 1, 2015


חברת הכנסת איילת שקד (הבית היהודי) העלתה גם היא פוסט לרשת החברתית והתייחסה לכך שנאום אבו מאזן בעצרת האו"ם הוביל לטענתה להסתה: "ההסתה של אבו מאזן מעל בימת האו"ם תורגמה באופן מידי לרצח מחריד. ארבעה ילדים ביום חג רואים את הוריהם נרצחים לנגד עיניהם. הרב איתם ונעמה הנקין הי"ד".



"התשובה הנדרשת היא להבהיר באופן שאינו משתמע לשתי פנים לאבו מאזן ולטרוריסטים מלאי השטנה שביהודה ושומרון יש דין ויש דיין", היא כתבה.





 

ההסתה של אבו מאזן מעל בימת האו"ם תורגמה באופן מיידי לרצח מחריד.ארבעה ילדים ביום חג רואים את הוריהם נרצחים לנגד עיניהם. ...

Posted by ‎איילת שקד‎ on Thursday, October 1, 2015