ח"כ יצחק הרצוג, יו"ר מפלגת "המחנה הציוני", פרסם היום (שישי) פוסט בפייסבוק ובו הוא התייחס לפיגוע הירי שארע אמש וכתב: "זו סיטואציה בלתי נתפסת של רצח נורא, שחירב משפחה וגדע את שמחת חג הסוכות לעם שלם".



עוד כתב הרצוג: "נעמה ואיתם נרצחו אמש בלב חול המועד סוכות לעיני ילדיהם שיביאו אותם למנוחת עולמים עוד מעט. סיטואציה בלתי נתפסת של רצח נורא, שחירב משפחה וגדע את שמחת חג הסוכות לעם שלם. זוג צעיר, משפחה יפה ומלאת חיים אשר נגדעו בפיגוע נתעב על ידי מרצחים שפלים ונקלים, שנבוא איתם ועם מפעיליהם חשבון במלוא חומרת הדין".



הוא התייחס שנעמה הנקין ז"ל, כתבה בעבר שהיא חושבת לכתוב צוואה בשל האירועים הביטחוניים: "כמה כואבים הדברים האלה שכתבה נעמה לפני פחות משנתיים, כמה נורא שאמא צריכה לתהות מה יקרה לילדיה אם חס וחלילה יבוא הרע מכל. אנחנו חיים כבר שנות דור במציאות טראגית של שפיכות דמים בלתי פוסקת בארץ הזו. הכרזת בנייה איננה פתרון. היא גורמת לזילות של האסון ושל הכאב".



"הפתרון נמצא במאמץ בלתי פוסק למצוא פתרון. ובינתיים יש לחזק את צהל, את העוסקים במלאכת הביטחון ויש למנוע מהר הגעש המבעבע להתפרץ. ליצור מציאות בה הורים לא יחששו לראות את ילדיהם גדלים וילדים לא יראו מרצחים מחסלים את הוריהם", הוסיף הרצוג.



 

נעמה ואיתם נרצחו אמש בלב חול המועד סוכות לעיני ילדיהם שיביאו אותם למנוחת עולמים עוד מעט. סיטואציה בלתי נתפסת של רצח נורא...

Posted by ‎יצחק (בוז'י) הרצוג - Isaac Herzog‎ on Friday, October 2, 2015


ח"כ שלי יחימוביץ', העלתה גם היא פוסט לרשת החברתית ובו כתבה: "שבת שלום, זאת שלי. זו דרך כאובה ומייסרת לסיים את השבוע הזה. אני מודה שמאז אתמול אני לא יכולה שלא לחשוב שוב ושוב ושוב על הרגעים האחרונים של הזוג העדין והיפה הזה, איתם ונעמה, המובאים עכשיו למנוחות, כשבנם בן התשע אומר עליהם קדיש".



"ואני בטוחה, כאמא, שגם ברגעיהם האחרונים, כשהבינו מה קורה, כשספגו מידי הרוצחים עוד ועוד מטחי ירי, האימה הנואשת שחשו הייתה סביב ארבעת הילדים שמאחור. משתתפת בצערם של בני משפחתם ואוהביהם, יהי זכרם ברוך", כתבה יחימוביץ'.