עימותים קשים ליד ירושלים: תשעה  שוטרים ואנשי מג"ב  נפגעו הערב (חמישי) מאבנים ובקבוקי התבערה בזמן שנכנסו למחנה הפליטים שועפט סמוך לבירה. הכוחות נכנסו במטרה לבצע חיפוש בבית המחבל שביצע את פיגוע הדקירה הבוקר בגבעת התחמושת
הכוח נתקל באלפי צעירים שהתגודדו בסמוך לבית המחבל ועל גגות הבתים. הצעירים ידו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר הכוחות מגגות הבתים, מהמרפסות ומהרחובות והתעמתו קשות עם הלוחמים. 
 
בנוסף, נשמע ירי חי לעבר הכוח ואף הושלכו מטעני נפץ מסוג צינור לעבר הלוחמים שהתפוצצו. כ-9 לוחמים נפגעו מאבנים ובקבוקי התבערה וקיבלו טיפול במקום. אין נפגעים לכוחותינו מהירי ומטעני הנפץ. 

הכוחות המשיכו להתקדם לעבר בית המחבל תוך שהם משתמשים בכל האמצעים העומדים לרשותם, כולל ירי מדוייק לעבר מחבלים שסיכנו ממשית את חיי הלוחמים, זוהו מספר פגיעות בגפיים תחתונות. 

במהלך העימותים הקשים נהרג צעיר פלסטיני  בן 20. על פי דיווחי הפלסטינים, ההרוג הוא ויסאם ג׳מאל פראג'. בתמונות שהתפרסמו ברשתות החברתיות, נראה כי הוא נפגע מקליע בחזה. בנוסף דווח על נערה בת 13 שנפגעה אף היא מירי. הסהר האדום הפלסטיני דיווח על 35 פצועים, בהם פצועי ירי, בעימותים.