פיגוע נקמה על רקע לאומני בדימונה: כוחות משטרה עצרו הבוקר (שישי) בתום מרדף נער יהודי בן 17, החשוד בדקירת שני פלסטינים תושבי הגדה ושני בדואים מהנגב. 

שני הפצועים הבדואים פונו במצב בינוני לבית החולים סורוקה בבאר שבע, ושני הפצועים הפלסטינים פונו במצב קל. החשוד הודה במעשה וטען כי ביצע אותו על רקע לאומני.  


הסכין ששימשה את הדוקר, הבוקר בדימונה 

האירוע החל כאשר התקבל דיווח למוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי אודות דקירה של תושב הפזורה הבדואית, כבן 20, ברחוב מרחבים בדימונה, בסמוך לבית ספר ליימן בעיר.

סכין נמצאה לצדו של הצעיר, עובד מחלקת גינון בעיר. הוא פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב בינוני.

פאראמדיק מד"א אורגד כהן, שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו במקום היו הרבה אנשים שהגיעו ממרכז המסחרי הסמוך, על המדרכה שכב פועל צעיר שככל הנראה עסק בעבודות נקיון. הוא היה בהכרה מלאה וסבל מפציעה בפלג גופו העליון, העלנו אותו מייד לאמבולנס והענקנו לו טיפול רפואי בדרך לבית החולים, כשמצבו מוגדר בינוני ויציב". 
 
לאחר מכן נמלט לכאורה הדוקר היהודי והצליח לתקוף שני פועלים פלסטינים ואזרח בדואי. הפצועים פונו בידי חובשים ופרמדיקים של מד"א לבית החולים סורוקה בבאר שבע לקבלת טיפול רפואי, ומצבם מוגדר קל. 


זירת הפיגוע בדימונה. צילום: חטיבת דובר המשטרה 
 
לאחר סריקות שביצעה משטרת דימונה שהוקפצה למקום, נעצר החשוד והובא לחקירה בתחנה. בחקירתו, הודה כי דקר את הארבעה משום שהם ערבים.

החשוד בדקירה, נער יהודי בן 17, תושב דימונה המוכר למשטרה. טען בחקירתו כי חשב שכל הערבים מחבלים ולכן דקר היום ארבעה ערבים עד שנעצר.
 
יוסף אל-מחדי, אחיו של הפצוע הבדואי עבדאללה בן ה-20, אמר ל״מעריב אונליין״ כי מדובר בפשע נגד אדם שבסך הכל ביקש לעבוד: ״אם הדוקר היה ערבי המשטרה הייתה מחסלת אותו ומקבלת צל״ש. אח שלי לא פשע ובסך הכל יצא לעבוד ולחסוך כסף ללימודים. זה פשע שאדם שעובד מותקף בעת עבודתו בגבו״.

אל-מחדי אף האשים את עיריית דימונה ב"רשלנות פושעת, מאחר ולמרות המצב הביטחוני היא הפקירה את אחי והיה עליה להציב שני פועלים או יותר ברחוב״.