מפקד תחנת המשטרה קצין בדרגת סנ"צ מאזור הצפון שנחקר אמש במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) שבפרקליטות בחשד לשורה של עבירות על טוהר המידות, יובא הבוקר לבית המשפט לדיון בבקשת חוקרי המח"ש להאריך את מעצרו. חשוב לציין כי אין מדובר במחוז צפון במשטרה.



אמש נחקר הקצין הבכיר החל משעות הבוקר ועד לתוך הלילה ובסיום החקירה הוחלט להשאירו במעצר והבוקר כאמור להביאו לפני שופט. למעריב נודע כי בתום חקירה סמויה שהחלה בעקבות מידע מודיעיני ונמשכה מספר חודשים זומן אתמול מפקד התחנה לחקירה במח"ש ובמהלכה הוטחו בו חשדות חמורים לכאורה בגין עבירות של מרמה, הפרת אמונים, הוצאת מידע ממאגרי המשטרה וניצול לרעה של כוח המשרה.
 
לפי החשד נהג הקצין שבו תלו במשטרה תקוות רבות ואף סימנו אותו כיעד לקידום, להתרועע עם עבריינים, העביר להם מידע וסייע להם בניגוד לכללי המשטרה ולחוק. 
 

על פי הידוע כנגד הקצין נאספו ראיות לכאורה הקושרות אותו לעבירות המיוחסות לו ובכוונת המח"ש כאמור למצות איתו את החקירה לנוכח חומרת העבירות.

יחד עם הקצין יובאו לבית המשפט גם חמישה אזרחים, חלקם בעלי מועדונים שעל פי החשד באמצעות קרוב משפחתו של מפקד התחנה הוא סייע להם, בנסיבות שונות.

טרם ידוע האם ומה קיבל הקצין הבכיר תמורה בעד אותו סיוע. חשוב להבהיר כי במח"ש מבקשים את הארכת מעצרו של הקצין הבכיר וזאת כיוון שבמהלך החקירה, הגם שנמשכה למעלה מעשר שעות, לא הספיקו החוקרים לעמוד איתו על כלל החשדות והחשודים שבידיהם.

"ישנם דברים שצריך עוד לברר ולקבל ממנו הסברים עליהם, מדובר בשורה ארוכה של חשודים ומעורבים, שלא כולם נחקרו עדיין, ושהוא טרם נשאל  לגביהם", אומר גורם בכיר המעורה בפרטים.