המצב הביטחוני ממשיך להתחמם: היום (שבת) אירעו שלושה ניסיונות לפיגועי דקירה, שניים בחברון ואחד בירושלים. 



8:30


הגיע מחבל לעמדת בידוק בחברון וניסה לדקור אזרח ישראלי.



מתחקור בשטח עולה כי המחבל הגיע חמוש בסכין סמוך לבית הדסה וניסה לדקור את אחד מאנשי כוחות הביטחון. משלא צלח ניסיון זה, ארב לאזרח ישראלי.



אזרח יהודי שעבר במקום לאחר התפילה במערת המכפלה, ראה את המחבל שולף סכין במרחק חמישה מטרים ממנו תוך שהוא מנסה לדקור אותו. האזרח שהוא אורח ביישוב, שלף אקדח וירה בו שלושה כדורים וחיסל את המחבל.



לזירת הפיגוע הגיעו כמה פלסטינים והחלו ליידות אבנים לעבר הכוח במקום. הכוח פיזר את ההפגנה באמצעות אמצעים לפיזור הפגנה.



9:20


ניסיון לפיגוע דקירה ברחוב רב חובל בשכונת ארמון הנציב שבירושלים. המחבל נוטרל בזירה.



אזרח יהודי פגש בצוות של שוטרי מג״ב מילואים בסמוך לטיילת ארמון הנציב, סיפר להם כי הבחין בבן מיעוטים המסתובב עם תיק באופן חשוד. הצוות החל מיד בסריקות, איתר את החשוד וניגש לבדוק אותו. המחבל מסר את תעודת הזהות שלו ותוך כדי בדיקה שלף סכין וניסה לדקור את השוטרים. השוטרים הגיבו במהירות, ביצעו ירי וניטרלו אותו. אין נפגעים למעט המחבל.



לפי דיווחי הפלסטינים, המחבל הגיע משכונת ג'בל מוכאבר, ממנה יצאו כבר שלושה מחבלים בגל הטרור הנוכחי.



11:50


מחבלת שהגיעה לבסיס משמר הגבול באשמורת יצחק בחברון ניסתה לדקור לוחמת מג"ב שכתוצאה מכך נפצעה קלות בידה.



הלוחמת התעשתה במהירות, דרכה את נשקה וביצעה ירי לעבר המחבלת שנוטרלה במקום. החיילת נדקרה קלות ביד והיא טופלה על ידי כוח צבאי. המפגעת נורתה ונקבע מותה.



בתוך כך, במהלך הלילה נפטר בבית החולים אחד הפלסטינים שנורה על ידי הצבא במהלך העימותים על גדר הגבול ברצועת עזה אתמול. בכך עלה לשלושה מספר ההרוגים ולמעלה ממאה פצועים באירוע הגדר.



האירוע מגיע לאחר שאתמול חייל בן 20 נדקר בצומת הזית על כביש 35, חוצה יהודה, סמוך לחברון ונפצע באורח בינוני. מחבל שלבש אפודה צהובה של צלם עיתונות. בשלב מסויים שלף סכין ורץ לעבר החייל ודקר אותו. קצין בכיר שנכח במקום ירה בו וחיסל אותו.



החייל שנפצע פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא סופל מפצע דקירה עמוק ביד ובגב ובהכרה מלאה.



כמו כן, שלשום מתחם קבר יוסף הוצת כשהמון הסתער על המקום סמוך לעיר שכם, הצית את המתחם וגרם לנזקים כבדים. במקום לא היו מתפללים יהודים באותה שעה.