פיגוע דקירה בקריית ארבע: חייל צה"ל כבן 19 נדקר הבוקר (שני) בצווארו ונפצע קשה סמוך לצומת בית ענון, צפונית ליישוב קריית ארבע. המחבל נורה ונהרג. 



חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי במקום האירוע, ופינו אותו לבית החולים "שערי צדק" בירושלים להמשך קבלת טיפול, כשהוא במצב קשה ולא יציב, מונשם ומורדם.

זירת פיגוע הדקירה בקריית ארבע


 

תיעוד פיגוע הדקירה וחיסול המחבל הבוקר בבית ענון.

Posted by 0404 on Monday, October 26, 2015

הפאראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום האירוע סיפרו: "במקום היה צעיר כבן 19 בהכרה מלאה, הוא סבל ממספר פצעי דקירה במקומות שונים בגופו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים כשהמטרה שלנו הייתה להביא אותו לביה"ח על מנת להיכנס לחדר הניתוח בדחיפות, בדרך הוא קיבל טיפול לעצירת הדימומים". 

פאראמדיק מד"א אהרון אדלר סיפר: "במהלך הפינוי היינו בקשר עם ד"ר מרין מיחידת הטראומה בבי"ח שערי צדק, שנערכו לקבל את הפצוע ולהכניסו לחדר ניתוח. עד שהגענו לבית החולים הענקנו לפצוע טיפול תרופתי לשמירה על לחץ דם על מנת שנגיע לביה"ח עם מדדים יציבים, הפצוע תקשר איתנו בדרך וכשהגענו לבי"ח הצוות הרפואי שהיה ערוך במקום העביר אותו במהירות לחדר ניתוח". 

כזכור, אתמול ישראלי נפצע באורח בינוני בפיגוע דקירה שהתרחש סמוך למיצד בגוש עציון. המחבל שככל הנראה היה מחופש לחרדי, נמלט מהמקום וכוחות הביטחון ערכו סריקות אחריו.

נלכד המחבל שביצע את פיגוע הדקירה אמש בצומת אריאל

כוחות מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי לנפגע שנדקר בפלג גופו העליון. חובשים ופאראמדיקים של מד"א פינו לבית חולים "הדסה עין כרם"  גבר כבן 40 במצב בינוני ובהכרה מלאה עם פצע דקירה בפלג גופו העליון.

מובר צה"ל נמסר כי אבנים נזרקו אבנים על רכב ישראלי סמוך למיצד. ישראלי יצא מהרכב שנרגם באבנים נדקר ונפצע באורח בינוני. המחבל נמלט מהמקום וכוחות סורקים כעת בחיפוש אחריו.

בתוך כך פלסטיני נתפס אתמול בבוקר עם סכין בצומת תפוח, במהלך במהלך בידוק שגרתי. מתחקור ראשוני עולה כי היה בכוונתו לדקור שוטר. הפלסטיני נעצר על ידי כוחות מג"ב.

בנוסף, נפצע אתמול באורח קשה צעיר כבן 26, תושב המרכז, בצומת אריאל, בכביש 5 לכיוון תפוח. 

האירוע התרחש בטרמפיאדה סמוך לשעה 17:15 אמש, כאשר פלסטיני הצליח לדקור את הצעיר הישראלי בן ה-25 בחזהו, ונמלט לאחר מכן. הפצוע קיבל טיפול רפואי בשטח על ידי פראמדיקים של מד"א. כוחות ביטחון נוספים הגיעו למקום, וערכו סריקות שבסיומן הדוקר נמצא.