משבר החשמל האדיר שפוקד את ישראל עמד במוקד תוכנית האקטואליה ב-103FM היום (שלישי), בהנחייתם של בן כספית ואריה אלדד. השניים שוב חילקו ביניהם את השוטר הטוב והרע, והתייחסו לתפקודו גם להחלטת ועדת ריבלין לגבי תחלואת הסרטן בקמ"ג וגם להתנהלותו של השר שטייניץ, האחראי, כזכור, על חברת החשמל.  




שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב

ברכות לחברי ועדת השופט ריבלין שקבעה כי עובדי הקריה הגרעינית בדימונה יהיו זכאים לפיצוי אם חלו בסרטן בלי שיצטרכו להוכיח קשר בין  המחלה והחשיפה לחומרים או לקרינה. 
שיעור התחלואה בסרטן הערמונית השד והעור גבוהים בקרבם יותר מאשר באוכלוסיה הכללית, אך אין בכך כדי הוכחה מדעית שהעבודה במקום היא שגרמה למחלה. אי אפשר באמת להוכיח שאדם מסוים לא היה חולה בסרטן אילו עבד במקום אחר. ממש כפי שאי אפשר היה להוכיח קשר סיבתי בין צלילה בקישון וסרטן - אבל הצוללנים זכאים לפיצוי - ולכן, כך נכון היה לעשות גם עם עובדי קמ"ג, ונכון יהיה לעשות לגבי עובדי תעשיות ביטחוניות מסווגות אחרות שתביעותיהם נגררות כבר עשרות שנים בבתי משפט בלא הכרעה. כך צריכה המדינה להגן על מי שעובד יום יום על תעודת הביטוח שלנו. 
שלום, אני בן כספית ואני היום השוטר הרע
שר האנרגיה יובל שטייניץ ביקר היום בחברת החשמל, הוא המשיך משם בביקורת הקטלנית שהוא מותח נגד החברה וראשיה, באמת דברים חריפים מאוד אומר השר על החברה שנמצאת תחת פיקוחו, הוא לא חסך ממנה את שבטו, רק דבר אחד הוא שכח, שהאחראי המינסטריילי על החשמל, זה הוא. שבסופו של דבר , מי שצריך לקחת אחריות על המחדל, זה הוא. שבהרבה מדינות אחרות בעולם הוא לא היה מכהן היום כשר האנרגיה, כשכל כך הרבה תושבים יושבים בחושך כבר שלושה ימים. אבל אצלנו האחריות מוטלת לפתחו של מישהו אחר, כשהיא רובצת לפתח שלך, היא שקופה, ממש כמו חמש הדירות של אריה דרעי.