הרב אליהו דילבסקי  (53) הוא הרב החשוד בבעילת קטינה שגילה מתחת ל-14, בתקיפה ובאיומים עליה, כך הותר הבוקר (חמישי) לפרסום.

דילבסקי, רב קהילת "דרך אמונה" מפרדס כץ, נעצר אתמול בחשד למעשים, אך הפרשה החלה לפני מספר חודשים, עם הגעת דיווח מגורמי הרווחה לפיו נערה בת 17 ממרכז הארץ התלוננה כי דילבסקי, אשר הנהיג את הקהילה "דרך אמונה" אליה היא משתייכת, ביצע בה מעשים מגונים מאז היתה בגיל 12, ובהמשך גם בעל אותה עד היותה בגיל 17.
מהחקירה, אשר נוהלה ע"י רס"ר נחמי ארדי, עלתה תמונה חמורה של ניצול יחסי התלות של הקטינה ברב. לטענת הקטינה, דילבסקי, אשר שימש עבורה כדמות אב והבטיח לטפל בה ולעזור לה, ניצל את תמימותה. היא סיפרה כי הרב נגע במקומות מוצנעים בגופה, תוך שהסביר לה "כי זה בסדר לעשות את מה שהם עושים ואין לה מה לדאוג". כאשר בגרה מעט, החל דילבסקי גם לבעול אותה. 

כאשר הבינה הנערה את חומרת מעשיו של דילבסקי, ובמקביל עלה בה החשש כי הוא מנצל בצורה כזו גם נערות אחרות, החליטה לחשוף בפני גורמי הרווחה במקום מגוריה את הפרטים. 
בחקירתו קשר דילבסקי את עצמו לחלק מהחשדות וטען כי אינו מבין מה היה פסול במעשיו. מעצרו הוארך עד אתמול, והיום הוסר איסור פרסום על הפרשה. 
ראש מחלקת פשעים במרחב דן, רפ"ק אבי אוחיון מסר כי "מדובר בפרשה מזעזעת של נערה תמימה אשר נוצלה באופן ציני. החקירה הינה סבוכה ומנוהלת ברגישות הראויה. אנו קוראים לבנות נוספות אשר נפגעו מהחשוד לבוא ולהתלונן".