בצעד חריג ביקשה הסנגוריה הציבורית מבית המשפט לשחרר אותה מייצוג של ישי שליסל, הנאשם ברצח הנערה שירה בנקי במצעד הגאווה בירושלים. לטענתה, שליסל הביע את עמדתו הנחרצת כי אם ימונה לו סנגור ציבורי, הוא לא ישתף עמו פעולה. "הייצוג בנסיבות אלה אינו אלא עלה תאנה, בבחינת מראית עין של ייצוג", נכתב בבקשה. 

שליסל הואשם לפני כחודשיים בעבירות של רצח, ניסיון רצח ופציעה בנסיבות מחמירות. בדיונים שהתקיימו בעניינו לפני הגשת כתב האישום הוא יוצג על ידי סנגור פרטי, אולם הביע את רצונו שלא להיות מיוצג וכי אינו מכיר בסמכות בית המשפט. 
על פי הפנייה של הסנגוריה הציבורית, מאז הגשת כתב האישום נפגש שליסל מספר פעמים עם עורכי דין מטעם המדינה, במהלכן סירב לקבל את הייצוג. גם בכל הדיונים המשפטיים המשיך להביע עמדה זאת.

"בהיעדר שיתוף פעולה מצד הנאשם... אין כל תועלת ואין אפשרות מעשית לייצגו", נכתב בבקשה. "מינויו של סנגור לנאשם, כאשר אין כל קשר בינו לבין סנגורו, פוגע בהנחת היסוד שבסיס מקצוע עריכת הדין. מצב זה עלול לפגוע לא רק בהגנת הנאשם, אלא אף באמון הציבור בסנגוריה הציבורית, כמי שאמונה על ייצוג רצונותיהם של לקוחותיה, תוך מניעת בזבוז מיותר של משאביה הציבוריים".

עו"ד ודים שוב אמר כי: ״אנו סבורים שאין מקום לייצג אדם שאינ מעוניין בכך. ייצוג מסוג זה אינו אפקטיבי ותפקידו הוא אך ורק לתת הכשר להרשעת הנאשם. במצב זה פנינו לביהמ״ש בבקשה שישחרר את הסניגוריה הציבורית מהייצוג״.