צעיר בן 18 מפתח תקווה נידון היום (רביעי) ל-14 שנות מאסר בגין הריגת הנער נאור אטיאס, שהיה בן 16 במותו. הנער הורשע בהסדר טיעון על פי הודאתו. שני צעירים נוספים שהיו מעורבים באירוע הורשעו בניסיון חבלה בכוונה מחמירה. שמותיהם של הצעירים נאסרו לפרסום, מאחר שהיו קטינים בעת ביצוע המעשה.



נאור אטיאס איבד את חייו בעקבות ויכוח מיותר שלא היה לו כל חלק בו. הנאשם המרכזי הורשע בכך שבינואר 2014, דקר את אטיאס למוות בגינה בפתח תקווה, בעקבות סכסוך בין חבריו של הנאשם לחבריו של אטיאס. אטיאס הגיע למקום בעקבות ריב של אחד הנאשמים הנוספים עם חברתו. הנאשמים הנוספים הורשעו בכך שאחד מהם היכה את אטיאס במוט והשני חנק אותו.



"סתמיות האירוע, הבחירה האקראית בקורבן, ריבוי הדקירות, וכיוונם לעבר איברים חיוניים, הופכים את המעשים לחמורים במיוחד וממקמים אותם ברף הגבוה של עבירת ההריגה", קבעו בהחלטתם השופטים, רות לורך, צבי דותן ועירית וינברג-נוטוביץ.



בפרקליטות מחוז מרכז, שהגישה את כתב האישום, הביעו סיפוק מההחלטה ומסרו: "בגזר הדין הביע בית המשפט את דאגתו הקשה מהתגברות תופעת בני הנוער הנושאים נשק קר ומנהלים קטטות אלימות ברחובות העיר. בית המשפט הוקיע את התופעה בחומרה, וקבע כי מעשים קשים אלה מובילים לעונשי מאסר ממושכים, למרות גילם הצעיר של העבריינים".