התעללות בתוך המשפחה. תושבת נהריה הגישה אתמול תלונה בתחנת המשטרה בעירה בגין התעללות בנכדתה בת השנתיים וחצי. לטענתה, נודע לה כי חתנה לשעבר, הגרוש של בתה, נתן לנכדתה לעשן נרגילה וזה תועד בסרטון שהופץ באינטרנט.



בת שנתיים מעשנת נרגילה

בסרטון המדובר רואים את התינוקת יושבת על מיטה, מחזיקה את הנרגילה ומעשנת בעוד אביה, ככל הנראה, מתעד אותה. החשוד נעצר והכחיש את החשד המיוחס לו. הבוקר (רביעי) הוא שוחרר על ידי בית משפט השלום קריות למעצר בית עד יום ראשון ובנוסף הורחק לתקופה של שלושה חודשים מבתו.



בשבוע שעבר, הוגש כתב אישום נגד תושב אבו גוש בעקבות מקרה התעללות מחריד בבתו בת התשעה חודשים. האב מואשם בתקיפת קטין על ידי אחראי, ופרקליטות מחוז ירושלים שוקלת להגיש כתב אישום גם נגד האם שתיעדה אותו.



האירוע התרחש כשהנאשם יצא עם ילדיו לחצר. בנו בן החמש התלונן שאביו אוהב את אחותו יותר מאשר אותו, והאב ביקש להוכיח לו שהוא טועה: הוא אמר לבנו שייקח אותה לקצב כדי להכין ממנה בשר וביקש מאשתו לתעד את המעשה בטלפון. הוא הכניס את התינוקת לדלי פלסטיק, דחף את ראשה פנימה וסגר את המכסה עד שאטם אותו לחלוטין, בזמן שהילדה בוכה וצועקת.



לאחר מכן, הרים הנאשם את הדלי הסגור כשהילדה בתוכו והחל לרדת במדרגות הבית עד שהילד החל לצעוק "חלאס, חלאס" ואחת השכנות צעקה לעברו שיחדל. במעשיו אלה תקף הנאשם בצוותא עם אחרת קטינה שהם אחראים עליה.