בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) 22 שנות מאסר ותשלום הפיצוי המקסימלי בגין עבירות מין חמורות של אב חרדי מהדרום בבתו. במהלך השנים 2002-2008 נהג אחיה של המתלוננת לבצע בה מעשים מיניים. האב וגם האם אשר ידעו על מעשי האח, נהגו לשוחח עם המתלוננת ולהזהירה שהאח לא יחדיר את איבר מינו לאיבר מינה, כי אז אף אחד לא ירצה להתחתן איתה.



הנאשם אף נהג לומר למתלוננת להפסיק את מעשיה עם האח ומשנת 2008 החל האב בעצמו לבצע בה עבירות מין קשות. הנאשם הורשע בריבוי עבירות מין במשפחה, איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות. בית המשפט גזר על הנאשם עונש ברף העליון של המתחם שנקבע, 22 חודשי מאסר בפועל וקנס בסכום של 258,000 שקלים.



מקרה חמור נוסף של התעללות בתוך המשפחה אירע בשבוע שעבר. נערה חרדית בת 13 הגיעה לבית החולים מלווה באביה ובאחותה, כאשר היא סובלת מכוויות בפלג גופה העליון, בגב ובחזה בשטח נרחב. במהלך הטיפול בנערה שוחחה אחותה עם אחת האחיות מהצוות הרפואי, וסיפרה שבמהלך ויכוח בין הנערה לאמה, נטלה האם את הקומקום עם המים הרותחים ושפכה את תכולתו על אחותה.



האחות לא היססה, מיהרה לדווח לרופאים על ששמעה מהצעירה ואלה עירבו מיד את המשטרה. חוקרת ילדים שהגיעה לבית החולים ניהלה חקירה קצרה עם הנערה וזאת במטרה לברר בבהילות מי עומד מאחורי המעשה, על מנת להרחיקו ממנה. בעדות ראשונה שנגבתה מהנערה, היא סיפרה שהמים והכוויות הם תוצאה של אלימות שהפגינה האם כלפיה. בעקבות הדברים נעצרה האם לחקירה והיא תובא בפני בית משפט, במטרה להרחיקה מבתה.