מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי צפוי להגיע לישראל בשבוע הבא ולדון עם ראש הממשלה נתניהו בצעדים אפשריים לקידום החזרה לשולחן המשא ומתן עם הפלסטינים ובהתנעת תהליך מדיני.
 
פרנק לוונסטיין, עוזרו של קרי לענייני המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים, צפוי להגיע מחר (חמישי) ויחל בעבודת הכנה לקראת ביקורו של קרי. 

לוונסטיין מגיע לישראל לאחר שנתניהו נפגש עם קרי בוושינגטון, שם הם דנו בדרכים להורדת רמת האלימות נוכח גל הטרור, בקידום התהליך המדיני ובשיפור תנאי המחייה ביהודה ושומרון ובעזה. 
 

בתוך כך, על רקע פיגוע הטרור בפריז ראש הממשלה נתניהו ייצא לוועידת האקלים שתתקיים בבירה האירופית בעוד עשרה ימים.

נתניהו ייפגש עם פוטין
 
לשכת ראש הממשלה הודיעה כי נתניהו ייפגש במסגרת הוועידה עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, כדי לדון במצב בסוריה. נתניהו ופוטין שוחחו בטלפון ובמהלך השיחה הביע ראש הממשלה תנחומים על התרסקות המטוס בסיני. השניים שוחחו על הסוגיה הפלסטינית ועל הנעשה בסוריה.

בלשכת ראש הממשלה מנסים לתאם לנתניהו פגישות עם מנהיגים נוספים שישתתפו באירוע. ראש הממשלה צפוי להגיע לפריז ביום ראשון, 29 בנובמבר, ולהמריא בחזרה ארצה ב-30 בנובמבר בשעות הערב.
 
נתניהו שוחח גם עם נשיא צרפת פרנסואה הולנד, ארבעה ימים לאחר פיגוע הטרור בפריז. מלשכת נתניהו נמסר כי הוא הביע את הזדהותה של ישראל עם מאבקה של צרפת בטרור. לדבריו, "הבעיה היא בינלאומית והפתרון הוא בינלאומי".