כתב אישום הוגש השבוע לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד ארבעה נאשמים, בגין חטיפה, כליאת שווא וחטיפה בכוח של צעיר, במטרה לגבות ממנו חובות הימורים בסכום של 150,000 שקל. על פי כתב האישום, הצעיר, בנו של מאמן כדורסל מוכר, הסתבך עם החבורה, שעסקה בניהול הימורים בלתי חוקיים. 
על פי כתב האישום, שהוגש ביום ראשון באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב, הנאשמים, שני תושבי ראשון לציון ושני תושבי תל אביב, קבעו בתחילת חודש אוגוסט עם הצעיר פגישה, על מנת לגבות את כספם. בהמשך, חטפו אותו המשיבים לראשון לציון, כלאו אותו בדירה והניעו אותו בכוח להתקשר לאמו ולבקש ממנה את תשלום החוב. 
כאשר האם סירבה, התקשרו אליה החוטפים ואמרו לה כי הם מחזיקים בבנה ודרשו שתעביר מיד כסף לשליח שיגיע לביתה, ולא - יאונה לו רע. איומים אלה הובילו את האם לגייס 35,000 שקל תוך זמן קצר ולהעבירו לרשותם באמצעות שליח, שנשלח לאסוף ממנה את הכסף.

רק לאחר מכן שוחרר הצעיר ממקום חטיפתו. במהלך הימים הבאים העבירה האם לנאשמים כספים, שהצטברו לסכום של 100,000 שקל.
"במעשיהם המתוארים לעיל, קשרו המאשימים קשר לחטוף ולסחוט את (הקורבן) בצוותא חדא, חטפו הנאשמים את (הקורבן), כדי לסחוט אותו, כלאו אותו שלא כדין וסחטו בכוח ובאיומים אותו ואת אמו, הכל כדי להניעם לעשות מעשה", נכתב בכתב האישום.
בפרקליטות הגישו גם בקשה למעצר עד תום ההליכים נגד הארבעה, ובה נכתב כי בידיהם "ראיות מגוונות באשר לפעילות משותפת של המשיבים בתחום ההימורים וגביית כספים" וכן האזנות סתר, בהן נשמעים הארבעה משוחחים ביניהם בתדירות גבוהה על נושאי גבייה והימורים. עוד נמצא תיעוד של החוב של הצעיר. הצעיר עצמו סירב לשתף פעולה עם המשטרה ולהתלונן על הארבעה, ששמרו על זכות השתיקה לכל אורך החקירות.