שביתת פתע בנמל התעופה בן גוריון: ועד העובדים בנתב"ג פתח היום (חמישי) בשביתה הכוללת הפסקה של המראות ופריקת מזוודות. מגדל הפיקוח הודיע על פי הנחיית ועד העובדים כי הופסקו ההמראות מנמל התעופה והופסקה פריקת המזוודות. 20 דקות לאחר ההודעה על העיצומים, רשות שדות התעופה הודיעה על חזרה לפעילות מלאה. 



עם ההכרזה על העיצומים, מרשות שדות התעופה נמסר: "אנו מנסים לבדוק את הנסיבות לעיצומים שהחלו עכשיו". מנגד יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע כי אין שביתה בנב"ג וכי מבדיקה שערך מול יו"ר ועד רשות שדות התעופה, פנחס עידן, עולה כי בשדה התעופה אין כל עיצומים והעבודה מתנהלת כסדרה כמו כן גם לוח הטיסות.



זמן קצר לאחר ההודעה על העיצומים נמסר מרשות שדות התעופה כי "ההמראות והנחיתות יתנהלו כסדרן. יתכנו עיכובים בפריקת המזוודות - חוץ מפריקת עגלות לתינוקות ולנכים"



השביתה בנתב"ג מצטרפת לשביתת הפתע ברכבת ישראל ביום ראשון האחרון. השביתה הביאה לסגירתן של מספר תחנות ברחבי הארץ. מרכבת ישראל נמסר כי "בצעד בריוני ותמוה הוועד סגר את התחנות: שדרות, ת"א ההגנה, צומת חולון, יבנה מערב ומשה דיין".



ההודעה מגיעה לאחר שקודם לכן נרשמו שיבושים בקו הוד השרון-באר שבע. בעקבות ההשבתה, הורתה נשיאת בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, השופטת אפרת לקסר, לחברת רכבת ישראל, להסתדרות ולוועד עובדי הרכבת, לפתוח במשא ומתן ביניהן. לקראת שעות הערב הגיעו הצדדים להסכמה והעובדים שבו לעבודה מלאה.