בעקבות שני הפיגועים הקשים שאירעו היום (חמישי) בתל אביב ובצומת גוש עציון, בהם נהרגו חמישה בני אדם, הואר הערב בניין עיריית תל אביב בדגל ישראל. 

קודם לכן, הותרו לפרסום שמות הנרצחים מפיגוע הדקירה שאירע בבניין פנורמה בתל אביב: אהרון יסייב, אב לחמישה בן 32 מחולון וראובן אבירם, בן 51 מרמלה. עוד הותר לפרסום שמו של הנרצח בפיגוע הירי שאירע בצומת גוש עציון: יעקב דון, תושב אלון שבות. עדיין לא הותר לפרסום שמו של הנרצח הנוסף, אמריקני שהגיע לחלק מזון לחיילים ביהודה ושומרון. בנוסף, נורה למוות, ככל הנראה בשל זיהוי מוטעה, פלסטיני בשם שאדי ערפה. סך הכל חמישה בני אדם שנרצחו ביום המדמם ביותר מאז תחילת גל הטרור הנוכחי.

הלוייתו של הרב אהרון יסייב שנרצח בתל אביב תתקיים עוד הלילה בשעה 23:30 בבית העלמין חולון. אוטובוס יעמוד לרשות המלווים מרח' הבעש"ט 28 בעיר. הלוויתו של ראובן אבירם, תושב רמלה, תתקיים מחר בשעה 12:30 בבית העלמין החדש ברמלה, ברחוב יחזקאל פינת רחוב התבור.
 

בתוך כך, לפי גורמים פלסטיניים, כוחות צה"ל פשטו על העיירה דורא, בה התגורר המחבל שדקר בתל אביב, ראאד מחמוד מסאלמה שביצע את הפיגוע בתל אביב, והודיעו לבני משפחתו שעליהם לפנות את ביתם, זאת כנראה במטרה להרוס אותו.

אדם נוסף נפצע באורח בינוני בפיגוע הדקירה, שאירע בחנות המשמשת בשעות הצהריים חדר תפילה בבניין פנורמה שברחוב בן צבי בתל אביב. השלושה נדקרו בעת שהתפללו בקומה השנייה של הבניין והובהלו לקבלת טיפול רפואי. לאחר טיפול, הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו של הגבר שנפצע אנושות. מספר דקות לאחר מכן נקבע גם מותו של הפצוע השני, שמצבו הוגדר תחילה קשה. האדם השלישי מקבל טיפול רפואי ומצבו קשה.
 
המחבל נוטרל ומצבו הוגדר כקל-בינוני. בעת האירוע החל המחבל לדקור את המתפללים שנפגעו, וניסה להימלט מהזירה. הוא התכוון לדקור אנשים נוספים בנתיב המנוסה שלו אך לא הצליח. נצ"מ דוד גז, מפקד מרחב יפתח, סיפר כי המחבל נתפס תחילה ע"י אזרח, והוחזק עד להגעת כוחות הביטחון. עוד אמר גז: "הוא ניסה לרדת קומה למטה על מנת להמשיך במסע הדקירה, שם הוא נתפס. אנחנו מבצעים המון פעולות מודיעיניות ומבחינתנו כרגע, הוא פעל לבד, אבל אי אפשר לשלול". תחילה היה חשש כי באזור ישנו מחבל נוסף, לכן נערכו סריקות באזור לאיתור חשודים. לאחר מכן הוסר החשש.
 
לאחר מכן, הותר לפרסום כי המחבל הוא פלסטיני בן 36, תושב דורא, הסמוכה לחברון ובעל אישור שהייה ועבודה בישראל. אין לו רקע ביטחוני קודם והוא הועבר להמשך חקירת שב״כ.

במוצאי שבת, כאות הזדהות עם העם הצרפתי, הואר בניין העירייה בעקבות פיגועי הטרור הרצחניים בפריז בדגל צרפת.