"מה שאני הכי רוצה זה להתחתן מחר בבוקר", אמר היום (רביעי) חבר הכנסת אורן חזן בראיון אישי מיוחד לרן שריג ודנה ספקטור ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "אם החברה שלי שומעת אותי עכשיו הלב שלה דופק, אבל היא יכולה להיות רגועה. אני רוצה להציע לה נישואים על הדוכן בכנסת, זו הפתעה אבל אנחנו לא נספר".



"יש לי חברה מקסימה כבר שמונה חודשים", חשף חזן. "אני מסתיר אותה כדי שהיא לא תיפגע מהתקשורת. היא הדבר הכי יפה בעולם, מרוקאית-עיראקית, שיער בהיר, בהירה ומשורטטת. היא דוגמנית. היא מהממת ואני אוהב אותה. מה שהכי יכאב לי זה אם יפגעו בה".




חזן, מחברי הכנסת המתוקשרים ביותר בישראל, שוב עומד ביומיים האחרונים בליבה של סערה פוליטית, ציבורית ותקשורתית, זאת לאחר שקרא לעבר ח"כ קרין אלהרר, הסובלת ממחלת ניוון שרירים: "את צריכה שעיסאווי יעזור לך?!", בזמן הצבעה בכנסת. חזן כיוון בדבריו להצבעות התקציב מלפני שבוע, במהלכן ביקשה ח"כ אלהרר מח"כ עיסאווי פריג' שילחץ במקומה על כפתורי ההצבעה, מהלך שזכה לאישורו של יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. הלעג של חזן כלפי אלהרר הגיע עד לראש הממשלה נתניהו, שגינה את האמירה שלו והתקשר לנזוף בו. כזכור, אביו של אורן חזן, יחיאל חזן, עורר שערורייה גדולה לפני כעשור, ב"פרשת ההצבעות הכפולות", במהלכה הודה שהצביע הצבעה כפולה בכנסת.



בתגובה לפרשה אמר חזן לרן שריג ודנה ספקטור: "שדרן רדיו אחד, נדמה לי שזהבי, פרסם היום את הטלפון שלי וקרא לכולם להתקשר ולנזוף בי. וקרה בדיוק ההפך - שיחות של תמיכה מקיר לקיר. אז מזה אני נהנה. אני נהנה לגרום לאנשים לחייך, אני חושב שזה חלק בלתי נפרד מהשליחות שלי".



על שיחת הנזיפה שקיבל מראש הממשלה נתניהו הגיב חזן: "אני משתדל להישאר ג'נטלמן ואני לא מוציא החוצה שיחות של ארבע עיניים וארבע אוזניים. אני מחייך, אני מרגיש את החום והאהבה באוויר, ואני אומר לך, כל מי שמכיר אותי יודע שאני לא ילד כאפות. אני לא מתרגש. אני מעריך ומכבד את ראש הממשלה. צר לי שהטעו אותו והוליכו אותו שולל עם ספקולציות שקריות".



"אין לי שום טענות לקארין אלהרר, לא היום ולא אתמול", אומר חזן, "אבל זה לא הסיפור, אלא שחבר כנסת עיסאווי פריג' הצביע כפול, זה אסור, וזה לא חוקי. אם יש לזה אישור, או סמכות, אז שיפרסמו. עד לרגע זה אף אחד לא פרסם שום דבר רשמי. מי שעושה לה את העוול זו התקשורת, והשמאל שמנצל את הדבר הזה ניצול ציני, דמגוגי ונמוך. אין לי בעיה איתה. תוקפים אותי ואומרים שאני תקפתי אותה, שזה שקר מוחלט".



"מה שבאמת עצבן אותי זה שבעשור האחרון לקחו את ההצבעות הכפולות ועשו מזה דגל וסמל של השחיתות השלטונית ופתאום הדבר הזה קורה כבר פעם שנייה בכנסת הנוכחית, וזה עובר. במושב הראשון מישהו השיב 'בעד' חבר כנסת שלא נכח במליאה. ולגבי אבא שלי - מישהו אחר הצביע הצבעה כפולה והוא זה ששילם את המחיר".



שריג וספקטור הבהירו כבר בתחילת הראיון שהם מבקשים להכיר את אורן חזן האמיתי, זה שמאחורי התדמית המפוקפקת שיצאה לו מאז שנבחר לכנסת. חזן, מצידו, חשש לספר להם שהוא מרכיב משקפיים של "ארמני" והם דחפו אותו להודות בכך.


על אורח חייו הבלייני סיפר להם: "אני חוזר עכשיו מ'המטבחון של אלין', ישבתי עם חברים שלי, לירז, רועיק'ה ויניב כנפיים. עבדתי קשה כל היום ויצאתי לבלות. יש פסול בליהנות מהחיים? אנחנו לא בני אדם? חברי כנסת הם יצורים שגידלו אותם במעבדה? אגב, יש כתבת שקראה לי היום 'יצור'. יצורים הם בדרך כלל יפים, אבל אני שוקל לתבוע אותה ומצפה ממנה להתנצל. אני בחור צעיר וזה לא בושה להיות צעיר". מנגד אמר: "אני נגד פתיחת קזינו חוקי בארץ, למרות שאני תומך בזה שאילת תהפוך לבורגס".

ערך: אסף נבו