החקירה שמנהלת המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרשת קצין המשטרה הבכיר ממחוז תל אביב ובכיר בחברת דן מסתעפת. זמן קצר אחרי שהוארך מעצרם של קצין המשטרה בדרגת סנ"צ והבכיר בדירקטוריון של דן, הגיעו לחקירה במשרדי המח"ש כ-15  שוטרים מיחידת התנועה של מחוז תל אביב הן ממרחב איילון והן ממרחב ירקון והם חשודים כי ידעו על ההסדר שנרקם ופעל במשך שנים בין יחידת התנועה לחברת דן באשר להוזלות משמעותיות במחיר ההסעות לנופשים, בתמורה להתעלמות מרישום דוחות לנהגי החברה. 

לא מין הנמנע כי כבר בימים הקרובים יצליחו חוקרי מח"ש לרקום עסקה עם עדי תביעה ואפילו עד מדינה בפרשה. גורמים המעורים בפרטי החקירה סבורים כי מדובר בפרשה ראשונה שתוביל לחשיפה של נורמת התנהגות מושחתת בחברה. 
 
בנוסף התחקו החוקרים אחר עקבותיהם של גמלאים בחברת דן  ועובדים ותיקים שקיבלו את שכרם מקופת החברה אולם בפועל שובצו לשעות התנדבות ביחידת התנועה של המחוז וזאת כדי לסייע ליחידה בפעילות אכיפה כחלק מאותו הסדר.
 

גורם בכיר במח"ש אישר את הפרטים וציין. "הם לא היו צריכים להודות שכן יש לנו תיעוד ברור של עובדים של החברה שדן שילמה להם שכר על שעות שהם התנדבו במשטרה ומדובר בנוהג שנמשך שנים".
 
עובדי החברה דאגו לפטור את חבריהם לעבודה בדן מרישום דוחות בגין עבירות תנועה שביצעו לכאורה. שישה מהמתנדבים שנחקרו במהלך הערב הודו בסידור האמור וסיפרו כי מדובר בנוהל שנמשך שנים רבות ובקשר שהפך לנורמה התנהגותית בין יחידת התנועה במשטרת מחוז תל אביב לחברת דן .