קורע לב: יקיר חליבה, שהיה בן זוגה של רב"ט סתיו פרטוש ז"ל שנהרגה ביום חמישי האחרון בהתהפכות אוטובוס ממוגן בבנימין, כתב אודותיה בפייסבוק לאחר מותה, בפוסט שהפך ויראלי: "לעולם לא אפסיק לאהוב אותך".



"מלכה שלי", כתב חליבה, "היה לי ממש טעים חיים שלי. תודה רבה על הכל אהובתי. חושב לכתוב לא לכתוב? אבל את לא עונה לי אני משתגע. הבטחנו שנאהב עד המוות? אבל לא אמרת שזה כל כך קרוב".



"את איתי פה בכל מקום , מחר זה היום שלנו מחר זו השבת שלנו יחד. ללכת לבית כנסת יחד. לעשות קידוש יחד. לאכול את הדג שאת אוהבת..את הסלט ביצים שרק את אבל רק את אוהבת. למי אכין את זה מחר? כל כך הרבה בפנים אבל שום דבר לא יוצא החוצה. הכל כל כך לא נתפס פשוט רוצה להתעורר מהחלום הגרוע הזה", הוסיף החבר הקרוב.

"אני עדיין שם מחפש אותך בוואצפ", התוודה החבר השכול, "עדיין כאן מחכה לטלפון והודעות. כולם מצפים שאהיה חזק. אבל בשביל מי? הרי להיות חזק זה תמיד היה בשבילך... אני בוכה אבכה ואמשיך לבכות תמיד. לבכות אותך. "מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה . ונהרות לא ישטפוה. אם ייתן איש את כל הון ביתו באהבה בוז יבוזו לו." שום דבר כלום לא שווה בלי האהבה פשוט כלום". 
 

"תמיד רצית להכיר את אבא שלי.. הנה עכשיו הלכת אליו להכיר אותו. תארגנו הכל כי כשאגיע אני רוצה שנתחתן. כמו שהבטחתי לך תחכו לי. סתיו שלי. פצולי. אושי. אהבה שלי כל כך הרבה מילים אי אפשר להפסיק לעולם אבל לעולם לא אפסיק לאהוב אותך. הפעם אני זה שמחכה לך כאן במיטה מחכה לך. רגע אחרי שנפרדנו בפעם האחרונה..אני ראיתי אותך לבשת דגל ישראל. את לא ראית אותי אבל הייתי שמה בדיוק לידך.. שלך, בעלך".
 

מלכה שלי.היה לי ממש טעים חיים שלי. תודה רבה על הכל אהובתי.חושב לכתוב לא לכתוב? אבל את לא עונה לי אני משתגע .הבטחנו שנ...

Posted by Yakir Haliwa on Thursday, November 26, 2015