ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, הודיע למפכ"ל הנכנס רוני אלשיך כי החליט לפרוש מהמשטרה. 

מהמשטרה נמסר כי "ניצב סאו הודיע לפני כחודש למפכ"ל המיועד, רוני אלשיך ולשר לביטחון הפנים גלעד ארגן על החלטתו להישאר בשירות עד סוף שנה זו, כדי ללוות כראוי את כניסת המפכ"ל לתפקידו ולבצע חפיפה סדורה לסמפכ"ל ולמפקד מחוז ת"א שייבחרו וימונו". 

בהודעה שהוציא מסר סאו: "אני מודה על הזכות אשר ניתנה לי לשרת את אזרחי מדינת ישראל במשך 38 שנות שירות במגוון רחב של תפקידים ואתגרים. אני גאה באלפי המפקדים, השוטרים לוחמי מג"ב ומתנדבים עליהם פיקדתי לאורך שנות שירותי, ומאחל למפכ"ל הנכנס, למשטרת ישראל, שוטריה ומפקדיה הצלחה במילוי המשימות". 

 גם השר לביטחון פנים גלעד ארדן הוציא הודעה: "אני מודה מעומק הלב למ׳׳מ המפכ׳׳ל ניצב בנצי סאו על תרומתו רבת השנים למשטרת ישראל ומג״ב. במשך עשרות שנות שירותו במשטרה ניצב סאו ביצע מגוון תפקידים מרכזיים ותרם רבות לביטחון ישראל. בחודשים האחרונים בנצי הוביל את משטרת ישראל באופן יוצא דופן במאבק הבלתי מתפשר מול הטרור". 

הוא הוסיף כי "ניסיונו רב השנים וכישוריו באו לידי ביטוי לא רק בשטח ובהתמודדות המשטרה עם גל הטרור הפוקד אותנו לצערנו, אלא גם בדיוני הקבינט והממשלה. תבונתו, לצד יכולותיו הפיקודיות המרשימות, הובילו את משטרת ישראל להישגים רבים בתקופה האחרונה, ועל כך, בשם אזרחי ישראל, תודתי הגדולה". 
דובר המשטרה: