ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש הבוקר (ראשון) בתוקף דיווחים על כוונה כביכול של הממשלה, להעביר עשרות אלפי דונמים בשטחים לשליטת הפלסטינים.

בישיבת שרי הליכוד הבוקר אמר נתניהו: "לא תהיה שום העברת שטחים לפלסטינים - לא 40 אלף מטרים, לא 10,000 מטרים ולא מטר".  גם השר אופיר אקוניס התייחס לכך הבוקר ואמר לפני ישיבת הממשלה כי לא תהיה שום העברת נשק או שטחים לפלסטינים, ולדבריו מדובר ב"רעיונות הזויים".

נתניהו ביקש בדבריו להרגיע חששות בקרב המתנחלים ובקרב שרי הבית היהודי. 

אמש, בעקבות דיווחים על מחוות שהממשלה עשויה לעשות לרשות הפלסטינית, בין היתר בעקבות דברים שאמר אלוף פיקוד המרכז, שיגר השר אורי אריאל מכתב לשר נפתלי בנט שבו הוא דורש להציב לנתניהו קווים אדומים להמשך ישיבה בממשלה .

"במסגרת ביקורו בישראל של מזכיר המדינה ג'ון קרי, התפרסמו ידיעות כי ממשלת ישראל בראשות מר בנימין נתניהו נערכת למתן "מחוות" לרשות הפלסטינית לשם "הרגעת הרוחות". בין אותן "מחוות" שהוזכרו, עלו האפשרויות של מסירת עשרות אלפי דונמים ביהודה ושומרון לשליטה פלסטינית, מסירת כלי נשק לגורמי הביטחון ברשות הפלסטינית והקלות כלכליות שונות", אמר אריאל
.
"אני רואה זאת בחומרה רבה. זהו פשע מוסרי ומתן פרס לטרור. צעדים שכאלו יסכנו את חיי אזרחי ישראל שאנחנו - חברי הממשלה - אמונים בהגנתם. לאור זאת, אני מבקש לדון בכך בישיבת הסיעה הקרובה ולקבל החלטות מעשיות על הקווים האדומים המדיניים-בטחונים של ישיבת "הבית היהודי" בממשלת ישראל הנוכחית", כתב השר אריאל.

.