ג'ודי שלום ניר מוזס גרמה היום (ראשון) לדקות ארוכות של לחץ לאחר שחשה ברע במהלך פגישה עם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת ופונתה מהמסעדה.



השניים ישבו במהלך פגישה לארוחת צהריים במסעדת מוריס בשוק מחנה יהודה, כשלקראת השעה שתיים אחר הצהריים, חשה שלום-ניר-מוזס ברע והובהלה לבית חולים הדסה עין כרם. 



אל המקום הגיע אמבולנס, שפינה אותה במהירות לחדר המיון של בית החולים הדסה עין כרם, כשהיא מלווה בבן הזוג השר סילבן שלום. היא עברה סדרת בדיקות רפואיות, שלאחר קבלת תוצאותיהן, נאמר לה שהיא בריאה.



ככל הנראה חוותה שלום ניר מוזס חולשה רגעית. לאחר כשעתיים שוחררה לביתה במצב טוב. בסופו של דבר, ג'ודי התאוששה, ואפילו הצליחה לצייץ בטוויטר, מה שגרר גל של תגובות משעשעות.



מעיריית ירושלים נמסר שהפגישה בין ניר ברקת ראש העיר לבין ג'ודי שלום ניר מוזס היתה פגישה פרטית: "השניים חברים טובים". ראש עיריית ירושלים ניר ברקת סיפר בגל"צ על האירוע: "יצאנו לצהריים אחרי ישיבת הממשלה. היא הרגישה לא טוב. נזקקה לסיוע וסייענו לה כמובן. אני שמח שהיא מרגישה יותר טוב". ברקת נשאל האם הגיש לה סיוע להצלת חיים כפי שדווחו אנשים שנכחו באזור והוא השיב: "אני מעדיף לא להיכנס לפרטים". כשנשאל האם הציל אותה, ענה: "אני מאמין שהיתה מתאוששת לבד אבל הייתי שם בשבילה".