אישה רביעית במספר טוענת שחבר הכנסת ינון מגל (הבית היהודי) הטריד אותה מינית, כך דיווחו בחדשות 2.

האישה סיפרה שפנתה לתקשורת לאחר שראתה את שורת הטענות נגדו של מגל ואמרה שהיא לא יכלה לעמוד יותר מנגד. האישה עבדה בעבר עם ינון מגל אך לא ב"וואלה", נתקלה בו באופן אקראי ברחוב לאור יום, אחרי זמן מה שכבר לא עבדו יחדיו, הם ניהלו שיחת חולין קצרה ואז לטענתה הוא נישק אותה בניגוד לרצונה.
 
האישה ההמומה עזבה את המקום והסבירה את העובדה שלא התלוננה עד עכשיו - כי הרגישה שהנזק שייגרם לה ולפרנסה שלה יהיה גדול מדי. כאמור, אחרי שראתה את שורת הנשים שטוענות דברים דומים כלפיו, היא החליטה שלא לשתוק.

ביום חמישי האחרון, השלימה את עדותה במשטרה העיתונאית רחלי רוטנר, מי שהעלתה את הפוסט שחשף חשדות להטרדה מינית מצד מגל בעת ששימש כעורך אתר וואלה, בטרם גובשה החלטה באם מדובר בחשדות למעשים פליליים מצידו של ח"כ מגל.
 
אחריה הגיעו למסור עדות פתוחה מספר גורמים שנכחו במסיבת הפרישה של ח"כ מגל במקום עבודתו לשעבר, וזאת במטרה של צוות הבדיקה לאשש או להפריך את טענות המתלוננת הראשונה בפרשה.
 
כידוע, במקרים של חשדות לעבירות מין המשטרה נמנעת מלפתוח בחקירה כל עוד הקורבן לא מתלונן באופן רשמי, וזאת מתוך כוונה שלא לכפות עליו להעיד במשטרה או בבית המשפט במידת הצורך.
 
לחוקרי היאח"ה בלהב 433 הגיע הפוסט שהעלתה רוטנר שבו תיארה את שחוותה מח"כ מגל ואת מעשיו במהלך מסיבת הפרישה שלו מהאתר, בטרם נבחר לכהונה כחבר כנסת וכן את אמירותיו הבוטות כלפיו כשאמר לה שהוא "חרמן על הציצים והתחת שלה". מיד לאחר מכן העלתה פוסט צעירה נוספת שעבדה תחתיו ב"וואלה", אור שוקרון, שחשפה כי הוא נהג לגעת בישבנה ובמשטרה החליטו לפתוח בבדיקה. 
 
בהמשך יקבלו החוקרים החלטה באם קיימים חשדות לכאורה לעבירות ואת ממצאי הבדיקה הם יעבירו לעיונם ובחינתם של היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין ופרקליט המדינה שי ניצן.
 
רק לאחר שוינשטיין וניצן יחליטו כי יש מקום לחשדות כנגד מגל וכי על המשטרה לפתוח בחקירה תוזמן המתלוננת כדי להגיש תלונה מסודרת ורשמית ולאחריה ייגבו עדויות מגורמים נוספים כשעל הפרק תידרש חקירתו של מגל באזהרה. במשטרה מאשרים כי הצוות ממשיך בבדיקה וזאת כדי לבחון האם הקורבנות מוכנות להגיש תלונה מסודרת לכשיידרש והם מקווים שמתלוננות נוספות באם קיימות יצטרפו להגשת תלונות רשמיות.