חלם זה כאן: עשרות מורים מהישיבה התיכונית בקריית ארבע לא קיבלו משכורות מתחילת השנה, וזאת בעקבות טעות בהקלדה במשרד החינוך, שם הגדירו בטעות את המוסד הוותיק כמוסד חדש, וככזה שעליו לקבל כמה אישורים כמו למשל אישור משרד הבריאות.
 
כשהתגלתה הטעות החלו בישיבה לפעול להשגת האישורים הנדרשים, אולם נתקלו בלא מעט מהמורות. אחת מהן, כך נודע ל"מעריב־השבוע", היא מקום הישיבה. הסיבה שמשרד הבריאות לא נתן אישור למוסד היא הימנעותם של הפקחים לנסוע ליו"ש, שם נמצאת הישיבה, בשל המצב הביטחוני.
 
אנשי המשרד, כך מתברר, אינם מגיעים לאזור זה בעקבות ההנחיה כי יש להגיע לשם רק ברכב ממוגן ירי ובאבטחה מתאימה, ואלו לא תמיד בנמצא. הביטוח אינו מכסה את העובדים במקרה שאינם עומדים בשני התנאים האלו, ולכן מוסדות שמעבר לקו הירוק נאלצים להמתין שבועות ואף חודשים לביקור עובד משרד ממשלתי.
 

יעקב אייכנשטיין, המנהל האדמיניסטרטיבי של הישיבה, טוען כי מדובר באבסורד של ממש: "בחודש האחרון גויסתי למילואים בבקעה. היו שם אלפי חיילים כמוני, מכל רחבי הארץ, ואף אחד לא אמר שהוא לא בא כי מסוכן כאן. העובדה שמשרד הבריאות אינו מגיע לפקח על מוסדות שבאחריותו הופכת למרגיזה במיוחד כאשר חברות מסחריות כמו בזק, יס או אנג'ל מגיעות מידי יום ביומו ללא שינוי, למרות ההחמרה במצב הביטחוני".
 
רק לאחר מאמצים רבים נרשמה לאחרונה התקדמות בנושא זה, ואגף רישוי מוסדות החינוך המוכרים שאינם רשמיים הודיע כי אינו מתנה את קבלת המשכורות באישור משרד הבריאות. ממשרד החינוך נמסר כי המשכורות יועברו כבר השבוע.