גרפיטי מזעזע: עיתונאי חדשות ערוץ 2 אוהד חמו, פירסם הערב (שלישי) ציוץ בחשבון הטוויטר שלו, בו נראה ציור קיר מזעזע שלטענתו צויר על קיר ביתם של משפחת דוואבשה בכפר דומא, שביתם הוצת לפני כארבעה חודשים



בציור נראית יד עם דגל ישראל ומנורה, שמציתה אש ושורפת כלוב עם ציור של תינוק עם דגל פלסטיני. 



באירוע המזעזע, שני בתים הוצתו בכפר דומא שבשומרון לאחר שרעולי פנים השליכו בקבוקי תבערה לעבר שני בתים, וריססו על הקירות מחוץ לבתים את הכתובות "יחי המלך המשיח" ו"נקמה". האירוע התרחש סמוך לשעה 2:00 לפנות בוקר, בבתים שנמצאים בקצה הכפר. 



משפחת דוואבשה היתה בביתה, בעוד שהמשפחה בבית השני, שניצלה, היתה באותו הזמן בחופשה.



כתוצאה מן השריפה שפרצה נספו עלי סעד דוואבשה, פעוט בן שנה וחצי ושני הוריו, סעד וריהאם דוואבשה. בן המשפחה הנוסף, אחמד דוואבשה בן ה-4, נפצע קשה. על קירות הבית שהוצת רוססו כתובות בעברית. גורמי אכיפת החוק התייחסו למקרה כאירוע טרור יהודי.
 
שלי יחימוביץ' הגיבה לפיגוע בראיון לגלי צה"ל ואמרה: "זה סיפור מחריד ומזעזע. פשע שנאה איום ונורא, תוצאה של ההסתה הגוברת של הימים האחרונים. זה מחריד שמשפחה שלמה עולה באש כתוצאה מפשע שנאה. אי חושבת שמדובר בהסלמה של אירועי הימים האחרונים. מי שמפגע ומצית אש ומנסה לרצוח אלה מעטים מאוד. אין רבים ביננו שעושים את המעשים האלו והם מערערים את הסדר הדמוקרטי, מדובר בפורעי חוק שבזים לחוק".

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יצחק הרצוג, התייחס לאירוע תג מחיר בכפר דומא וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "ימים נוראים. אמש בירושלים והבוקר פשע שנאה מחריד בכפר דומא".

"מותו של התינוק ושריפת הבתים הם אסון נורא. זה טרור לכל דבר מהסוג הגרוע ביותר, מקרה אבו חדיר שחוזר על עצמו ומחייב אותנו ללבוש שק ואפר - אבל לאומי. על רשויות החוק להגביר כוננות ולחקור את האירוע בכל העוצמה כולל גל מעצרים וחקירות עד שיביאו את האשמים לדין במהירות האפשרית", הוסיף הרצוג.