תמר (שם בדוי) בת ה-21 היא צעירה ממשפחה חרדית, שקיימה יחסי מין עם גבר בן 40, שלפי החשד תיעד את הלילה הסוער והפיץ סרטונים ותמונות סקס בקבוצות וואטסאפ. את הסיפור חשפה בפני רן שריג ודנה ספקטור, בתוכניתם המשודרת ב"רדיו ללא הפסקה 103FM".

"לפני שלוש שנים קיבלתי הודעה מידיד שלא דיברתי איתו הרבה זמן, שסיפר שקיבל לטלפון שלו סרטון, בו אנחנו מבצעים אקט מיני", סיפרה תמר. "באותו הרגע לא רציתי להאמין. הוא גם לא שלח לי מיד את הסרטון. חיכיתי לבוקר ואז ראיתי את הסרטון. הלכתי להגיש תלונה במשטרה, מסרתי להם שם של חשוד, הם העתיקו את הסרטון פתחו בחקירה. כמה שעות אחרי שהגשתי את התלונה, נודע לי שבוואטסאפ מסתובב סרטון נוסף וגם הרבה תמונות, וחזרתי למשטרה להמשיך את התלונה".

"מי שהפיץ את הסרטונים והתמונות הוא אדם בן 40, מישהו שחיזר אחריי במשך חצי שנה בפייסבוק, ונעניתי לו ברגע של שיקול דעת מוטעה. הוא אמר לי 'אני בא להקשיב לך, לשמוע אותך'. הוא בא אלי הביתה, הייתי שיכורה, וקרה מה שקרה. מאותו ערב לא זכרתי כלום. קמתי למחרת בבוקר, חיכיתי, ובכלל לא ידעתי מה היה. אני לא זוכרת שהוא צילם. בסרטונים רואים שאני מסכימה ומתקשרת למצלמה ברגע מאוד מאוד שקול".
 



דנה ספקטור: "את זוכרת שאמרת "כן" לסקס?"
"זה עדיין בחקירה. אני לא יודעת אם הוא שכב איתי. בצילומים עצמם רואים שאני מחייכת והכל. למחרת לא זכרתי את זה. כעת החקירה בעיצומה וגילו המון חומר עלי. יש סרטונים שרואים בהם שאני הסכמתי, ויש תמונות שצולמו אצלי בבית כשאני ערומה, מאותו המפגש, מפגש של חמש שעות באותו הלילה".

"הכל השתנה בחיים שלי מאז. חשבו שאני אנסה לפגוע בעצמי, והחלטתי שאני לא אנסה לעשות את זה, כי אני רוצה להיות עדה לתהליך שבו הוא מקבל את העונש שלו. "ברגע שמישהו דיבר איתי ממרכז לנפגעות תקיפה, אני כבר לא מרגישה שאני רוצה לפגוע בעצמי. זה קשה לחיות ככה, אבל לא ברמה של להתאבד".

דנה ספקטור: "למה הוא עשה לך את זה?"
תמר: "אני לא יודעת. למחרת בבוקר, כשגיליתי שיש סרטון הוא אמר לי 'שנינו אנשים בוגרים'. אמרתי לו 'אני סומכת עליך שלא תפיץ את הסרטונים'. הוא אמר 'למה שאני אעשה דבר כזה?'. והאמנתי לו. הרגשתי ממש רע עם עצמי למחרת. לא שמרנו על קשר. האמנתי לו בתמימות. ואז גיליתי תמונות בפייסבוק עם הכותרת 'איזה כיף איתה'. מאז אני לא יוצאת מהבית".

"המשפחה שלי לא תומכת בי. המשפחה שלי חצי חרדית. אימא שלי אמרה שהיא לא תומכת בבחורה זולה כמוני. לא חיפשתי את התמיכה מהם, אלא מהחברים ברשת. לחברות שלי אני מתביישת לספר. ידיד שסיפרתי לו על זה ביקש לראות את הסרטון. מצאתי עזרה אצל אנשי מקצוע שכן תומכים בי".

ערך: אסף נבו