בערוץ היוטיוב Al-Msjed Al-Aqsa מועלות דרשות אנטישמיות, שבהן הסתה לרצח יהודים. בין השאר, מסופר בהן כי היהודים הם עובדי השטן שצריכים לשתות דם כדי לזכות בחיי נצח ומתוארת עלילת הדם העתיקה על שחיטת ילדים לשם אפיית מצות.

עוד נאמר כי היהודים הם חזירים  וכי באחרית הימים יבקשו האבנים והעצים מהמוסלמים להרוג את היהודים שמסתתרים מאחוריהם, וכן שהמוסלמים ירדפו אחרי היהודים ושום יהודי לא יוכל להימלט מהם. 
 
עמותת חוננו פנתה באמצעות עו"ד יוסף בן ברוך למטה גוגל העולמי, למנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר, ליחידת הסייבר של מודיעין להב 443 ולסגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, בבקשה להסיר את העמוד. 
 
הפונים כתבו כי "חלק מהטרוריסטים מודים בפה מלא כי הושפעו מתכנים המועברים ברשתות החברתיות כדי לבצע את מעשי הטרור. לנוכח דברים חמורים אלה, הנוגעים לחיי אדם, אבקשכם שנית לחסום לאלתר את  הערוץ". למרות פגישת סגנית השר עם אנשי גוגל, העמוד עדיין פעיל. 
 

מאז שליחת המכתב, אחד הדרשנים המופיעים בערוץ, חאלד אל מוגרבי, נעצר עד תום ההליכים בגלל היקף וחומרת הראיות שהוצגו בבית המשפט. כל אלה לא הספיקו ליוטיוב כדי להוריד את הערוץ, והם ענו לעמותה ש"לא הצליחו לזהות הפרה של הנחיות קהילה בתוכן שעליו דיווחת". יתרה מכך, הם המליצו לעמותה "לנסות ולפתור כל בעיה ישירות עם יוצר התוכן האמור".
 
מארגון חוננו נמסר בתגובה כי "אנו מקווים כי הרשויות יפעלו להסרת התכנים הללו, תוך הגברת הפיקוח על הסתה נגד יהודים באינטרנט וברשתות החברתיות".