ישי שריד, בנו של השר וח"כ לשעבר יוסי שריד, סיפר היום לתקשורת בפתח בית הוריו בתל אביב על שעותיו האחרונותיו של אביו. "הוא לא היה חולה בימים האחרונים. אתמול היה לו יום טוב. הוא הלך בצהריים לשחק שש-בש בים כפי שהיה עושה כל יום שישי. הוא חזר בצהריים והכין חמין לשבת כפי שעשה כל יום שישי".

"בערב הוא התיישב לראות חדשות עם אמא שלי ואז הוא אמר לה שהוא לא מרגיש טוב. חלפו שניות ספורות עד שהוא איבד את ההכרה. מד"א עשו ככל יכולתם ולמרבה הצער זה לא הצליח".
"אבא שלנו, יוסי שריד, נפטר אתמול בלילה ממחלת לב שהוא סבל ממנה הרבה שנים", סיפר הבן. "הוא היה אדם שקם כל בוקר כדי להילחם על הדברים שנראו בעיניו צודקים וחשובים. קודם כל להילחם על דמותה של המדינה הזו ולמען אזרחיה מכל הסוגים", ספד לו בנו ישי.
 

"הוא לא חיפש לעצמו חלילה טובות הנאה או כיבודים אלא אך ורק את הדבר הזה. לקום כל בוקר להילחם מחדש וללא פחד. הוא היה אוהב גדול של המדינה של העם וגם לוחם של זכויות אדם", הוסיף הבן.
"אבא שלי הצליף וביקר חריפות את מה שקורה במדינה. זה היה מתוך פצעים של אוהב. זה היה מתוך אהבה נכזבת ומתוך דאגה עמוקה למדינה שלנו ולעתידה. בכלל זה גם לעתיד שלנו ושל משפחתו".
"כולנו פה אזרחים אוהבי המדינה. הוא חשב שהכיוון הוא כיוון רע והוא לא הפסיק להילחם. ואולי זה המסר שצריך לקבל מחייו. שתמיד צריך להמשיך להיאבק למען הכיוון הנכון והצודק של מדינת ישראל", ספד הבן.