חברת נורקיט מקבוצת ISS קיבלה על עצמה, בהסכם פשרה, לשלם לעובד בכיר שפוטר כ-205 אלף שקלים וזאת כי פוטר מעבודתו בחברה עקב חשיפת מעשי שחיתות. העובד בעל ותק של 24 שנה בחברה במהלכן התקדם עד לתפקיד מנהל מרחב, זכה לשבחים רבים על עבודתו, להערכה, לקידום ואף בתואר "עובד מצטיין". כל זאת עד שהתלונן על אי סדרים בחברה, לאחריהן החליטו הממונים לזמן אותו לשימוע שנערך תוך פחות מ-24 שעות, ושתוצאותיו נקבעו מראש (כפי שמעידים דבריהם של הממונים על העובד טרם השימוע.), לאחר השימוע כאמור, פוטר העובד.



בא כוחו של העובד, עו"ד יוסי חכם, ציין בכתב התביעה כי פיטורי העובד נעשו באופן בוטה וחסר תום לב, "משיקולים זרים ופסולים תוך 'תפירת תיק' ופגיעה בשמו הטוב". על פי כתב התביעה העובד חשף כי עובדת שיצאה לחופש ציינה ברישומי החברה כי היא "בחופשת מחלה". הואיל והעובד ידע כי הדבר איננו נכון הוא סירב לאשר את הדבר.



בכתב התביעה מתגלה התנהלות חמורה של ההנהלה והחברה: "משנודע למנהלו על תגובתו של העובד (שרק רצה להגן על החברה) הוא החל במסע, מתוכנן, קר ונקמני של 'תפירת תיק' לתובע, חיפוש התובע 'בזכוכית מגדלת' אגב ניסיונות להכשילו והכל כדי ליצור יש מאין, 'עילה' שתצדיק כביבול את פיטורי התובע".


לאחר השימוע הודיעו הממונים לעובד כי הם מפסיקים את עבודתו בחברה באופן מידי בעקבות "חוסר שביעות רצון". עו"ד חכם: "אין ספק כי שימוע הנערך בתוך פחות מ 24 שעות הוא שימוע פיקטיבי שנערך למראית עין והוא לא נעשה על מנת לבחון באמת את הטענות כנגד מרשי. עיון בפרוטוקול ובתמלול השימוע מוכיח מעל לכל ספק כי מדובר בהצגה בלבד שאין בינה ובין העיקרון של 'לב פתוח ונפש חפצה', דבר וחצי דבר".



לאחר הפיטורים תבע העובד את החברה ודרש פיצויים הן במסגרת חוק הגנה על עובדים חושפי שחיתות והן בגין שעות העבודה הרבות עליהן לא קיבל תגמול, רכיבי השכר שלא שולמו לו במהלך השנים ועוד. החברה בחרה שלא להתעמת עם העובד ולהגיע לפשרה בה שולמו לעובד כ-170 אלף ₪, 35 אלף שקלים שכר טרחת עו"ד בגין עבירה על חוק הגנה על עובדים חושפי שחיתויות.