ככל הנראה שוד שהסתבך: מאבטח של בית ספר בעפולה, בשנות ה-50 לחייו, נפצע הבוקר (שני) קל עד בינוני, לאחר שטען כי הוכה בידי שלושה רעולי פנים וכי נשקו נחטף ממנו. ככל הנראה מדובר באירוע על רקע פלילי, אבל המשטרה בודקת את כל כיווני החקירה. 



כוחות גדולים של משטרה עורכים סריקות באזור במטרה לאתר את שלושת התוקפים, שנמלטו מיד לאחר התקיפה מהמקום, כולל מסוק משטרתי שהועלה לאוויר. 



הגבר הוא מאבטח בבית ספר נופים בעפולה עילית. מחקירת המאבטח עולה כי שלושה חשודים רעולי פנים הגיעו למתחם בית הספר ושדדו אותו. המאבטח התנגד להם והחשודים בתגובה היכו אותו בראשו, חטפו את נשקו ונמלטו.



חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו לפצוע טיפול רפואי במקום ופינו אותו לבית חולים העמק, כשהוא במצב קל עד בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון. מצבו מוגדר יציב והוא סובל מחבלת ראש. 



פאראמדיק מד"א אבי אמויאל, שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בתחנת אוטובוס סמוך לבית ספר גבר כבן 56 בהכרה מלאה, הוא ישב על הספסל ועוברי אורח ניסו לסייע לו. הפצוע סבל מחבלות בפלג גופו העליון, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ותוך כדי פינוי הענקנו לו טיפול רפואי, כשמצבו מוגדר קל עד בינוני".