ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) לפיגוע הדריסה בירושלים, בו נפצעו 11 בני אדם, ואמר כי אנחנו עומדים בפני טרור מסוג חדש. 



בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת אמר ראש הממשלה: "לפני דקות אחדות התבשרנו על פיגוע דריסה נוסף הפעם בירושלים. אני רוצה לשלוח איחולי החלמה לכל הפצועים. אני מבקש לשבח את פעולתם בחודשים האחרונים של אזרחים שוטרים של חיילים ושל אנשי כוחות הביטחון על הפעילות המהירה והנחושה שלהם, שפעם אחר פעם מצילה חיים ומונעת אסונות כבדים הרבה יותר". 



נתניהו הוסיף כי "אנו עומדים בפני סוג של טרור חדש. טרור של יחידים שמאתגר לא רק אותנו אלא גם מדינות אחרות בעולם. אנו כל הזמן פועלים להיאבק בטרור הזה. אין לי שום ספק שבסופו של דבר נגבור עליו". 



 ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שהגיע לזירת הפיגוע, אמר כי צריך להמשיך ולשמור על שגרת החיים: "צריכים לגלות ערנות בכל מקום בארץ. מה שקרה כאן זו ערנות מרבית של אנשי האבטחה כוחות הביטחון שתוך שניות נטרלו את המחבל. לצד הפעילות המשטרתית אנחנו נעבה בצירים המרכזיים את  המיגון על תחנות האוטובוסים". כמו כן קרא ברקת "להמשיך בשגרת החיים ככל האפשר, ולא לתת למחבלים הישגים". 



בפיגוע הדריסה תחת גשר המיתרים בירושלים, נפצעו תינוק בן שנה וחצי ואישה בת 65 באורח בינוני ותשעה בני אדם נוספים נפצעו קל,


מדובר ברכב פרטי, שנושא לוחית זיהוי ישראלית, שהגיע לתחנת האוטובוס, בה איתר הנהג קבוצת ישראלים, התנגש בהם בעוצמה, ויצא החוצה כדי לדקור אותם, לא לפני שהתנגש בברז כיבוי. הפצועים טופלו על ידי צוותי מד"א והועברו לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם. המחבל נורה על ידי מאבטחים ואנשי משטרה שהוזעקו למקום בתוך שניות וחוסל. ברכבו נמצא גרזן.

משה טייטלבוים, מנכ"ל איחוד הצלה, שהגיע לזירה, מסר: "כשהגעתי לזירה הענקתי יחד עם מתנדבים מיחידת האופנועים טיפול רפואי ראשוני לילד ולאמו, ולמספר הולכי רגל שנפגעו מרכב. בזירה אף נשמעו קולות ירי. כלל הנפגעים סבלו מחבלות ופציעות וטופלו בזירה כשהם בהכרה מלאה".