המאבק בארגון "שוברים שתיקה" מחריף. הורים שכולים פנו לשר הביטחון בבקשה להוציא את הארגון אל מחוץ לחוק. דוד איינהורן, ששכל את בנו יהונתן ז"ל במלחמת לבנון השנייה, אמר הבוקר (רביעי) לניסים משעל ב"רדיו ללא הפסקה 103FM".



"אנחנו נמצאים כבר 67 במלחמת העצמאות שלנו. במלחמה אין מקום לבוגדים, אין מקום לבוגדים בעם הזה, לאנשים שמוציאים את דיבת המדינה הזאת ודיבת הצבא לרעה. צה"ל במהלך השנים קיבל ברצינות את 'שוברים שתיקה', קיבל מהם מידע, בדק את המידע, הכניס אותם לבסיסים, נתן להם מקום של כבוד ורצה לדעת בדיוק מה קורה.



מסתבר שכל הבדיקות שנעשו עלו בתוהו, לא היו לא דובים ולא יער וגם לא דובונים קטנים. לא היה שום בסיס לטענות שלהם. מאחר וכך, הם יוצאים לחוץ לארץ ומוציאים את דיבתנו רעה בחוץ לארץ. יש עדות שה-BDS, אותו ארגון טרור פושע ונפשע מקבל את המידע שלו מאנשי 'שוברים שתיקה'. זה מה שאנחנו צריכים במדינת ישראל היום?".


'שוברים שתיקה' אלה לוחמים שלחמו במלחמות, שעושים מילואים, שיוצאים לשמירות
איינהורן: "מעולה. מי שיש לו טענות בבקשה שיזדהה בשמו. ל'שוברים שתיקה' מגיעים אנשים בעילום שם, שלא מוכנים למסור את הזהות שלהם. גם אני איש מילואים, בן 55, שעושה 60-70 ימי מילואים בשנה בחיל האוויר, ואם יש לי ביקורת אני מפנה אותה לתוך המערכת. ויש לי ביקורת מדי פעם, אני עושה את העבודה הזאת ואני מקבל תשובות. מי שיש לו טענות למוסריות של צה"ל יתכבד ויביא את טענותיו בתוך הצבא, גם אם זה אנשי מילואים שבאים עם טענות זה בסדר, לבקר מותר, לשקר אסור. זה הפך להיות מחלה. בועטים בעילום שם בגוף שאמור להיות בקונצנזוס של מדינת ישראל. במרכז העשייה, במרכז הביטחון שלנו. בועטים בו ללא הרף בעזרה מבחוץ. הדבר הסה חייב להיפסק. לא יכול להיות שאנחנו מנהלים מלחמה בתוך מדינת ישראל, פיזית, גופנית, מול הטרור, ומנהלים מלחמה רוחנית החוצה מול כל מיני גורמים שתוקפים אותנו, וזה בעזרתם של בוגדים בתוך מדינת ישראל".

שר הביטחון החליט שלא לאפשר להם לפעול בתוך צה"ל, ושר החינוך סוגר בפניהם את בתי הספר
איינהורן: "בצדק רב, בצדק רב, הגיע הזמן לעשות סדר בעניין הזה. אני מצדיק פה את שר הביטחון ושר החינוך בצדק רב. נותנים לך במה, בבקשה תשתמש בה ותהיה מוסרי. אל תשתמש בה בצורה לא מוסרית ואל תלמד מוסר את צבא ההגנה לישראל. זה כיום הצבא הכי מוסרי שקיים, הכי מוסרי שקיים. אי אפשר לבוא ולתקוף אותו, וכשאתה לא מצליח לתקוף אותו בתוכו, לחפש לך מקורות מבחוץ. והמצער ביותר בכל העניין הזה, שפוליטיקאים מהשמאל תופסים טרמפ על 'שוברים שתיקה' נגד הכיבוש. אין לכם בושה? אתם לא מתביישים? עד לאן הרמה הנמוכה שלכם מגיעה? אני מקווה מאוד שנעלה על דרך המלך והעם הזה יהיה שפוי יותר אם נוציא מתוכו את הבוגדים שבו".

תוכנית האקטואליה עם נסים משעל, א'-ה' ב-103FM