בכירי היחצ"נים: פרשת בר רפאלי לא תזעזע את תעשיית הבידור

כיצד צפויות החשדות בהעלמת הכנסות - בעקבות אי דיווח לכאורה על קבלת הנחות ועל הטבות סלב - להשפיע על מערכת היחסים עתיקת היומין בין מפורסמים למשרדי יחסי ציבור?

חגית גינזבורג צילום: ללא
בר רפאלי
בר רפאלי | צילום: מרק ישראל סלם
3
גלריה
פוסט של בר רפאלי ובו מותג השוקולד קליק. צילום אינסטגרם
פוסט של בר רפאלי ובו מותג השוקולד קליק. צילום אינסטגרם | פוסט של בר רפאלי ובו מותג השוקולד קליק. צילום אינסטגרם
הפרארי שקיבלה קיילי ג’נר ליום הולדתה. צילום מסך
הפרארי שקיבלה קיילי ג’נר ליום הולדתה. צילום מסך | הפרארי שקיבלה קיילי ג’נר ליום הולדתה. צילום מסך

“מדובר בכסף קטן יחסית, שהלקוח מקבל עבורו חשיפה מדהימה, ובעצם אנחנו פונים לסלבס שהם קהל היעד של אותו המותג. אם יש, למשל, מותג שקהל היעד שלו הוא נשים בנות 30־40, אני מחפשת את הסלבס האלה, שיש להן הרבה עוקבים ושהן מובילות דעה. בר רפאלי, מורן אטיאס, נועה תשבי וכן הלאה. כשהיא נועלת את הנעל שאני רוצה לקדם או משתמשת בלק שאני רוצה לקדם וכולן רואות שהיא עושה את זה, זו חשיפה יותר ראויה מאשר קמפיין פרסומי באינטרנט או בעיתון. אנחנו רוצים לחבר את המותג למובילי הדעה. זה מאוד נפוץ בעולם ובישראל, ואם עושים את זה חוקי ומסודר ומצהירים על הכל, אין פה בכלל מקום לטעויות. אני לא יודעת מה יתגלה בסופו של דבר בפרשת בר רפאלי, ומי משרד יחסי הציבור שעמד מאחורי קידום העסקאות האלה, אם אכן התקיימו, אבל במשרדים גדולים ומובילים אין דבר כזה. בסופו של יום, אי דיווח למס הכנסה הוא דפוס מסוים שחוזר על עצמו, והוא תמיד מתגלה בסופו של דבר”.

תגיות:
בר רפאלי
/
העלמת מיסים
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף