הוארכה חופשתו של ראש להב 4333, ניצב רוני ריטמן, החשוד בהטרדה מינית. בפעם הרביעית מאז הוצא לחופשה בהסכמה בעקבות חקירה שהתנהלה נגדו במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), בחשד להטרדה מינית וביצוע מעשה מגונה בקצינת משטרה לפני כחמש שנים, הוארכה היום (שני) חופשתו של ניצב רוני ריטמן עד לסוף השבוע הקרוב.



ניצב ריטמן נעתר לבקשת המפכ"ל רנ"צ רוני אלשייך, ובשיחה שקיים עמו בשעות הערב המאוחרות סוכם בין השניים על הארכת החופשה המוסכמת עד לסוף השבוע וזאת לצורך קבלת חוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה יהודה, וינשטיין, ופרקליט המדינה, שי ניצן, בעניינו.



אלשייך הבהיר לקצין הבכיר כי לאחר קבלת חוות הדעת הוא יבחן את כלל המשמעויות של הפרשה, לרבות ממצאי החקירה והעולה ממנה ויקבל החלטה האם להעביר את הנושא לטיפול משמעתי או מנהלי.



כזכור טוען ניצב ריטמן לעלילה שנרקמה סביבו על ידי תנ"צ גיא ניר, ראש חטיבת המודיעין במשטרה שהוצא לחופשה כפויה על ידי המפכ"ל בעקבות דוח חמור שביקר את התנהלותו.



ניצב ריטמן, כופר בחשדות נגדו ומצביע על קשר אסור בין תנ"צ ניר לקצינה המתלוננת שמבחינתה פנתה בראשית השבוע ליועמ"ש וינשטיין בבקשה להיפגש עמה לפני קבלת החלטות וזאת כדי להציג בפניו את טיעוניה וחומרת העבירות שבוצעו לטענתה על ידי ראש להב 433.